Vincent Vanden Bocce

Vincent Vanden Bocce Resmi
Toplum Hukuku (ULB ve Virginia Üniversitesi Hukuk Fakültesi) konusunda uzmanlaşmış bir avukat olan Vincent, müşteri iletişim merkezi işine girmeden önce birkaç şirkette operasyonel ve stratejik seviyede satınalma bilgisini ve stratejik deneyimini edinmiştir. Ardından, Brüksel Merkez Eyaleti’nde Ekonomi Bakanlığı’nda yabancı yatırımcılardan sorumlu olmuştur. 1999 yılında, Price Waterhouse Coopers’ın dünya çapında müşteri iletişim merkezi lokasyon çalışmasından sorumlu yönetici görevini kabul etmiştir.

2004 yılında Contactcentres.be ve Call Communications’ı kurmaya karar vermiştir. 2006 yılında ECCCO (Avrupa İletişim Merkezleri İşletmeleri Konfederasyonu) başkanı olmuş ve 2008’de de müşteri iletişim merkezi profesyonellerinin yegâne interaktif web platformu olan Communications.be’yi kurmak için Belçika profesyonel dünyasını bırakmaya karar vermiştir.

2012’den bu yana, Avrupa’daki 30 ülkenin kıyaslandığı Müşteri İlişkileri Merkezi Ölçütü çalışmasını başlattı. Bu başarılı deneyiminden ötürü, bu konuda ve yine bu faaliyetin geleceği hakkında çok fazla konferans vermektedir.

Yer Aldığı Etkinlikler

13 Ekim 2014
Pazartesi
10. Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı
Haliç Kongre ve Kültür Merkezi / İstanbul