Tom Fishburne

Tom Fishburne Resmi
Tom Fishburne çizgilerini Harvard Business School’da okurken “business case”lerinin arka kapaklarına çiziktirdiği çizgi romanlarıyla belli etmeye başladı.

Fishburne tam 16 yıldır pazarlama ve inovasyon ile ilgili çiziyor, Fast Company tarafından Tom Fishburne’ün ikinci başkanı olduğu Method Products şirketi ise dünyanın 16. İnovatif şirket seçildi. Nestle ve General Mills gibi markaları rehberlik etti; websiteleri ve interkatif kampanyalarını geliştirdi.

Fishburne bir pazarlama karikatür stüdyosu olan Marketoon Studios’un kurucu ve CEO’sudur. General Electrics, Intuit, Unilever, Electronic Arts, O2 ve Kronos gibi markaların görsel içerik pazarlama çalışmalarını yürütmüştür.

Seminerlerinde;
Paylaşmaya değer Pazarlama,
Fikir Çürütenlerle Başa Çıkabilmek,
Bir Challenger gibi Düşünmek gibi konulara yer vermektedir.

Yer Aldığı Etkinlikler

11 Kasım 2013
Pazartesi
Brand Week İstanbul
Çırağan Palace Kempinski / İstanbul