Serhat Akkılıç

Serhat Akkılıç Resmi
İTÜ’de mühendislik okudu, okurken bir sürü yerde çalıştı. Sonra bir gün –aslında mühendis olması gerekirken- gönlünü pazarlama iletişimine kaptırdı. Az daha okulu bitiremiyordu. Nasıl olduysa mühendislik diploması aldı ve alır almaz KOÇ MBA’e girdi. MBA’e başlar başlamaz Procter & Gamble’da marka yönetimi alanında çalışmaya da başladı. 1999 yılında P&G’den ayrılarak ortaklarıyla beraber Project House’u kurdu. Hayatında en çok sevdiği iki şeyi, işi yaptığı için çok şanslı: iletişim ve dijital oyuncaklar.
Deloitte tarafından 2007 yılında Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgelerinin en hızlı büyüyen dijital iletişim ajansı seçilen Project House’da, global ve yerel pek çok lider markanın dijital pazarlama alanındaki projelerini üretti, yönetti ve markalara yeni medya alanında danışmanlık yaptı. Bu süre zarfında TEDxReset, Türkiye’de dijital pazarlama alanında ilk interaktif pazarlama terimleri sözlüğünün yazılması, ilk dijital strateji modeli olan “DEEP” ‘in hazırlanması, kendi dikey alanlarında ilk olan iphone uygulamalarının Türkiye pazarına sunulması gibi pek çok projede görev aldı. Project House’a 2010 yılında dünyanın en büyük iletişim holdinglerinden biri olan HAVAS’a ait EuroRSCG Worldwide network ortak oldu. Bu ortaklıkla beraber global bir ajans olan Project House, Türkiye dışında da dijital merkezli reklam hizmeti üretmeye başladı.
Halen Project House EuroRSCG’nin Yönetici Ortağı olarak yöneticilik ve danışmanlık yapan Serhat Akkılıç, bir çok pazarlama organizasyonunda Jüri üyesi ve danışma kurulu üyesi olarak da görev alıyor, eğitimler veriyor, markalara dijital pazarlamanın tüm araçlarını stratejilerinin merkezinde tutabilmeleri için destek olmaya çalışıyor.
Hakiki Kova burcu. 2011 yılından beri “baba”. Yeni olana ve ideallerine tutkulu. Eşine ve işine aşık. Her daim öğrenip kendisini yontmakla meşgul.

Yer Aldığı Etkinlikler

16 Mayıs 2013
Perşembe
Startup İstanbul
Çırağan Palace Kempinski / İstanbul