Richard Mc Crossan

Richard Mc Crossan Resmi
Richard, self servis uzmanı olarak 2007’de Genesys’e katıldı ve kendisi müşteri merkezli sunumun, çapraz kanallı müşteri hizmetinin yeni bir yöntemi olan Akıllı Müşteri Ön Kapısını (ICFD) yaratan ekibin bir parçasıydı.

Şu an Dijital Kanal, EMEA Stratejik İş Direktörü olan Richard, müşterileri internet, mobil cihazlar ve sosyal medya üzerinden yakalayacak yeni inovatif ürünlerimiz ve çözümlerimiz ile Genesys’in dijital kanallardaki işlemlerinden sorumludur.

Richard, basit, hızlı ve mükemmel bir müşteri deneyimi sunma tutkusuna sahip bir misyoner ve bu konuda sürekli blog yazıyor, konuşuyor ve tweet atıyor.

Richard, Belfast Queens Üniversitesi’nden Bilgisayar Bilimleri Lisansına sahip.

Yer Aldığı Etkinlikler

13 Ekim 2014
Pazartesi
10. Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı
Haliç Kongre ve Kültür Merkezi / İstanbul