John Grant

John Grant Resmi
Co-opportunity (2010), ödüllü Green Marketing Manifesto (2007) isimli kitapların yazarıdır.

Grant’in ilk kitabı The New Marketing Manifesto (1999) Books Online tarafından 1999’un en iyi 10 business kitabı arasında gösterildi.

Grant St Luke’s kreatif ajansın kurucusu ve strateji direktörüdür. Harvard Business Review tarafından da defalarca yazıp çizilen St Luke’s, 1999 yılında John ajansın global ve yerel anlamda çalıştığı markalara, pazarlama davranış değişiklikleri, strateji, sürdürebilirlik ve inovasyon konusunda danışmanlık yaptı.

John Grant’ın müşterileri arasında BBC, Cisco, Ernst&Young;, HSBC, IBM, IKEA, ING, LEGO, Microsoft, Nando’s, Napster, Natura, Nokia, O2, Philips, Unilever ve İngiliz/İsveç hükümetlerinin bazı birimleri yer alıyor.

Yer Aldığı Etkinlikler

11 Kasım 2013
Pazartesi
Brand Week İstanbul
Çırağan Palace Kempinski / İstanbul