Byron Joseph Fernandez

Byron Joseph Fernandez Resmi
Byron, 8 yıldır 1000’in üzerinde çalışanıyla Kuala Lumpur, Malezya’da yer alan 1. Seviye bir outsource şirketi olan SRG Asya Pasifik Şirketi’nin idaresindedir. Temel hizmetleri Çağrı Merkezi İşlemleridir ve proje tesliminden, karlılığından, performansından ve gelişim stratejileri ve ortaklık oluşumu ve yönetiminden sorumludur. Byron, SRG AP’den önce de Allianz, AIG, Bonuslink Cards ve Citibank hesaplarını yönettiği bir başka çağrı merkezinde başarılı bir kariyere sahipti.

Stratejik liderlikte CIAC sertifikasına sahip olan Byron, SRG AP’nin Singapur ve Endonezya’daki birçok bölgesel ödülün yanı sıra önemli endüstriyel ödüller almasını sağladı. 2004’te Malezya Çağrı Merkezi Ödüllerinde en iyi Çağrı Merkezi Müdürü ödülünü aldı. Byron, iki dönem boyunca Malezya MİM ve Çağrı Merkezi Derneği (CCAM) Başkanıydı. Yakın zamanda, Malezya Endüstrisi’nin en yüksek ödülü olan “Kariyer Başarı Ödülü’nü” aldı.

Yer Aldığı Etkinlikler

13 Ekim 2014
Pazartesi
10. Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı
Haliç Kongre ve Kültür Merkezi / İstanbul