CRM Çözümleri Konferansı

Konferans / Bilişim

5 Nisan 2016, Salı

09:00 - 17:00

Ücretli

0 216 465 41 11

info@prontoeventi.com

Facebook

Twitter

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Pronto Eventi olarak 5 Nisan 2016, Salı günü İstanbul Limak Eurasia Luxury Hotel Kavacık da düzenleyeceğimiz “CRM Çözümleri" konferansı hakkındaki bilgileri aşağıda bulabilirsiniz.

CRM, Doğru mal yada hizmeti, doğru kişiye, doğru zamanda ve fiyatta, doğru noktada sunmak ve kullanım alanını her geçen gün daha genişleten bir çözüm olmaya devam etmektedir. CRM, Müşterilerimizi tanımamıza, ihtiyaçlarını anlamamıza, onlara uygun hizmetleri ve ürünleri geliştirmemize yardımcı olan bir uygulamadır. Bu uygulama artık teknolojinin de gelişmesiyle birlikte firmalara mevcut müşteriler ile sürdürdükleri ilişkiyi geliştirmek, yeni müşteriler kazandırmak ve tüm müşterileri elde tutulması konusunda yardımcı olmaktadır. Bu sayede firmalar hem kârlılıklarını hem de müşterilarinin memnuniyetini üst seviyelere taşıyabiliyorlar.

Bu Konferans, iş alanındaki profesyonelleri bir araya getirerek; önde gelen yöneticilerin iş hayatlarında karşılaştıkları zorlukları, başarıları ve yarattıkları hikayeleri paylaşabilecekleri bir platform sağlar.

Konferansımız katılımcı profili olarak Kamu, Bilim, Finans, İletişim, Call Center, Perakende, Sağlık, Bilişim, Üretim, İnşaat ve Yapı, Enerji, Lojistik ve Taşıma, Çapraz Endüstri başta olmak üzere bunlar gibi daha bir çok sektörü de yakından ilgilendiren bu konferansa 20’nin üzerinde farklı sektörden İş Zekası uygulamaları kullanan ve kullanmayan firmaların Ceo, Cio ve Cto'ları, Genel Müdürleri, Pazarlama Başkanları-Direktörleri-Müdürleri, CRM Yöneticileri, İş Analitiği Yöneticileri ve Uzmanları, Strateji Yöneticileri, Müşteri Deneyimi Yöneticileri, Satış Direktörleri-Müdürleri, İş Geliştirme Yöneticileri, Müşteri Hizmetleri Yöneticileri, Müşteri Sadakati Yöneticileri, Operasyon Yöneticileri, Büyük Veri Yöneticileri, Mühendisleri ve Uzmanları, Veri Depolama Yöneticileri, BT Yöneticileri, IT Müdürleri, Proje Müdürleri, Teknik Müdürler, Yazılım Mühendisleri, Uygulama Geliştiriciler vb. konu ile ilgili üst düzey karar mercii yetkililerinin bir arada bulunduğu benzeri zor bulunacak bir ortam sunmaktadır. 

KONFERANS KONUŞMACILARI

  • Sn. Boğaç Göncü - CMO - SAHİBİNDEN.COM

  • Sn. Gürkan Erol - CRM & Customer Experience Manager - BRİSA BRIDGESTONE

  • Sn. Onur Kanat - CRM Group Manager - DUMANKAYA

  • Sn. Kerem Coşkun - CRM ve Müşteri Hizmetleri Direktörü - D&R

  • Sn. Orçun Köse - CRM Manager - BEYMEN

  • Sn. Burak Özden - CRM Coordinator - MSD TÜRKİYE 

  • Sn. Feyza Dereli Fedar - Head of Marketing - GİTTİGİDİYOR / eBay

  • Sn. Mehmet Necati Özdeniz - CRM Director - CARREFOURSA

  • Sn. Bora Işık - Pazarlama ve Ortaklık Direktörü - N11.COM

  • Sn. Naci Kostakoğlu - CRM Manager - PEUGEOT TÜRKİYE

  • Sn. Kutay Konakçı - Head of CRM - HEPSİBURADA.COM

  • Sn. Burcu Özocak - CRM Coordinator - TÜPRAŞ

  • Sn. Gökalp Harman - Marketing Exe. and Camp. Hub Director - GE HEALTHCARE

 

KONFERANSA KAYIT YAPTIRMIŞ FİRMA VE KURUMLAR

  • 1V1Y.COM

  • ACIBADEM SAĞLIK GRUBU

  • ACT - AUTOCLUB

  • ADEKA İLAÇ

  • AIG SİGORTA

  • AKBANK

  • ALIRIMBUNU.COM

  • ANADOLU ISUZU

  • ANNELÜTFEN.COM

  • ATASAY

  • AYDINLI

  • AYGAZ

  • AYMARKA

  • BANKASYA KATILIM BANKASI

  • BATİK

  • BETA AYAKKABI

  • BETEK BOYA

  • BEYMEN

  • BİLGİ ÜNİVERSİTESİ

  • BİLYONER.COM

  • BİNOVİST

  • BNP PARIBAS CARDIF

  • BOYNER

  • BRİSA BRIDGESTONE

  • CANON EURASIA

  • CARREFOURSA

  • CARTER’S | OSHKOSH B'GOSH

  • ÇALIK HOLDİNG

  • D&R

  • DEMSA GROUP

  • DENİZBANK

  • DİGİTÜRK

  • DOMİNO'S PİZZA

  • DOUGLAS PARFÜMERİ

  • DUMANKAYA

  • DÜĞÜN.COM

  • eBEBEK

  • EDENRED

  • ERDEMİR GRUBU

  • ETSTUR

  • FİNANSBANK

  • FLORMAR

  • GE HEALTHCARE

  • GİTTİGİDİYOR / eBay

  • GREYDER

  • HASTANE DERİNDERE

  • HEPSİBURADA.COM

  • HYUNDAİ ASSAN

  • IKEA TÜRKİYE

  • INGBANK

  • İETT

  • İNCİ DERİ

  • İNSPARK

  • İPEKYOL

  • İSTEK VAKFI

  • JOKER

  • JOLLY TUR

  • KAHVE DÜNYASI

  • KALE ENDÜSTRİ HOLDİNG

  • KİA

  • KORU HASTANESİ

  • MAPFRE GENEL SİGORTA

  • MARS CINEMA GROUP

  • MEDTRONIC

  • MEMORIAL SAĞLIK GRUBU

  • METRO CASH & CARRY

  • MİGROS

  • MORHİPO

  • MSD TÜRKİYE

  • N11.COM

  • NESİNE.COM

  • ORKA HOLDİNG - D'S DAMAT

  • OTİCON TÜRKİYE – İDİS

  • PEGASUS

  • PEUGEOT TÜRKİYE

  • PHILIPS TÜRKİYE

  • RS SERVİS A.Ş.

  • SAAT&SAAT

  • SAHİBİNDEN.COM

  • SİEMENS

  • SİNPAŞ GYO

  • SOCAR TURKEY

  • SODEXO

  • SOFRA GROUP

  • SOYAK YAPI

  • ŞİŞECAM

  • TAHİNCİOĞLU GYRM.

  • TEB

  • TEVA PHARMACEUTICAL

  • TOMMY HILFIGER

  • TOYOTA TÜRKİYE

  • TÜRK TELEKOM

  • TÜRK TRAKTÖR

  • TÜRKİYE FİNANS

  • VISA EUROPE

  • VODAFONE

  • WATSONS

  • YAPI KREDİ BANKASI

  • YEMEKSEPETİ.COM

 

Konferanstan Bazı Konu Başlıkları

  • CRM ile İş Süreçleri Analizi
  • CRM ve İş Yönetimi Uygulamaları
  • Sosyal CRM,
  • CRM ve Bulut Tabanlı Hizmetler
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Müşteri Kârlılığını Arttırma
  • Analitik Müşteri İlişki Yönetimi,
  • Satış ve Pazarlama Otomasyonu
  • Müşteri Bağlılığını Geliştirme
  • Omnichannel Müşteri Destek Stratejileri
  • Düşük Maliyetli / Yüksek Etkili Müşteri İlişki Yönetimi Uğraşı
  • Başarılı Müşteri İlişki Yönetimi Metrikleri, Teknikleri ve Metodolojileri

Neden katılmalısınız?

  • +20 sektördeki üst düzey konuşmacıdan stratejik bilgi alabilirsiniz.
  • +4 saat sektördeki firma yetkilileri ile networking şansı yakalayabilirsiniz.
  • Forumlarda sorularınıza cevap alabilir ve görüşlerinizi bildirebilirsiniz.

Konferans Katılım Bedelleri

1 KİŞİ KATILIM BEDELİ - 349 € + KDV

2 KİŞİ VE ÜZERİ KATILIM BEDELİ (KİŞİ BAŞI) - 250 € + KDV

STANTLI KATILIM PAKETİ - 1.249 € + KDV

  • Firmaya 4 kişilik (firma çalışanı) katılım hakkı verilir. (+Katılım sağlayacak her kişi için firma 150 Euro + KDV Öder.)
  • 6 m² Stand Alanı tahsis edilir,
  • 1 Adet Banket Masa (1,60 X 80), sandalye,
  • Wi-Fi internet,
  • Tüm yazılı ve görsel konferans materyallerinde şirket logonuz, şirket tanıtımınız ve iletişim detaylarınıza yer verilir.

 

Bu etkinliğin süresi geçmiş
İstanbul Limak Eurasia Luxury Hotel
İstanbul / Beykoz
Rüzgarlıbahçe Mh. Şehit Yüzbaşı Sinan Eroğlu Cd. No:5 Kavacık
Boğaç Göncü
Chief Marketing Officer - Sahibinden.com
Bora Işık
Pazarlama ve Ortaklık Direktörü - n11.com
Burak Özden
CRM Coordinator - MSD TÜRKİYE
Burcu Özocak
CRM Coordinator - TÜPRAŞ
Feyza Dereli Fedar
Head of Marketing - Gittigidiyor / eBay
Gökalp Harman
Marketing Exe. and Camp. Hub Director - GE HEALTHCARE
Gürkan Erol
CRM & Customer Experience Manager - BRİSA BRIDGESTONE
Kerem Coşkun
CRM ve Müşteri Hizmetleri Direktörü - D&R
Kutay Konakçı
Head of CRM - HEPSİBURADA.COM
Mehmet Necati Özdeniz
CRM Director - CARREFOURSA
Naci Kostakoğlu
CRM Manager - Peugeot Türkiye
Onur Kanat
CRM Group Manager - DUMANKAYA
Orçun Köse
CRM Manager - BEYMEN
Binovist
Crm Çözümleri