Arzu Gürlü Baran Digitouch’ın Ajans Direktörüdür. Ekibiyle birlikte Online Medya Planlama, Medya Satın alma, Sosyal Medya Kampanyaları, Adserver Hizmetleri ve Mobil Kampanyaları yönetmektedir. Digitouch’dan önce sırasıyla Eggrobot Digital Creative Agency ‘de İş Geliştirme Yöneticisi, Nano Drm’ de Online Media Direktörü, Doğuş Medya Grubu’nda Online Kanallar Grup Satış Direktörü, Mindshare Interaction ‘da Digital Group Head ve Zapmedya’da Senior Digital Planner olarak görev almıştır. 2003’den beri online medya sektöründe olması sebebiyle tek ölçü ile yapılan medya planlarından günümüze gelen süreçte Turkiye’de arama motoru pazarlamasının, mobil pazarlamanın ve rich medianın doğuşuna ve internetin gelişmesinin her aşamasına ajans, mecra ve creative üçgeninde bulunarak tanık olmuş ve bu uzmanlıklarını konvensiyonel reklamcılık ile konuşan online medya planlamaları, yaratıcı creative çözümlemeler , mobil ve sosyal medya ile örülmüş özel projeler geliştirerek yapmaktadır.Çalıştığı ajanslarda hizmet verdiği müşteriler arasında Avea, Nokia, Arçelik, Yapı Kredi, Adidas, Puma, Nike, İş Bankası, Gilette, Sony, Warner Bros, Uip, Turkcell, Boydak, Ford, Klm, Thy, Seker Bank, Turk Telekom, TTnet, Phizer, Garanti Bankası vardır.