Zor Müşteri & Zor İnsan İlişkileri Ve İletişim Yönetimi

Etkinlik Detayları

 Diksiyon–Hitabet teknikleri
• Etkili İletişim & Beden Dili Kullanımı
• Algı nedir ve Algı Yönetimi nedir?
• Zor insan kimdir ve ne ister?
• Hayır cevabını engelleme teknikleri
• Zihinsel ve fiziksel blokaj çözülmesi
• Değer yaratma, paradoks kırma
• Öz disiplin, stratejik düşünme planlamanın ve bilginin gücü
• İşi doğru görme, doğru iş görme (6 ile 9 Teknikleri)
• İkna ve müzakere tekniklerinde paradigmanın önemi
• Panik ve strese meydan okuma (Denge, Dürüstlük, Samimiyet, Enerji)
• İstikrar içinde değişime ve dönüşüme açılma noktası yakalamak
• Hafife almaktan, varsayımlardan ve çaresizliklerden kaçış
• Ertelemekten kaçınma becerileri (Şimdinin Gücü)
• Hedef belirleme ve yolun keyfini sürme
• Zaman planlama, ikna ve müzakere becerilerinin yaratıcılığa uyumlaştırılması
• Tutkulu olma ve vazgeçmeme sanatı
• Eş, arkadaş, iş ve müşteri ilişkileri (CRM)

• Yaşam boyu eğitime inanma ve uygulama teknikleri
• Proaktif hazırlık, uyarıları doğru algılama ve erken uyarı sistemi geliştirme
• İstikrarlı duruş
• Kriz ve olumsuzluk durumlarında karşımıza çıkan fırsatları görebilme
• İş çevikliğinizi geliştirmek için bakış açısı metodu
• Sorumluluk ve inisiyatif almada Kişisel mükemmellik yakalama
• Güven verici hızlı tepki gösterebilme ve cevap esnekliği
• Dinamik problem tanımlama yöntemleri
• Kişisel ve Kurumsal verimsiz çalışma ve çatışma önlenmesi
• İş / özel hayatımızda karşımıza çıkan sorun ve fırsatları tanımlama ve ayırt etme bakışı
• Hayatımızda düzenlenmemiş gri alanları tanımlama teknikleri
• Oyun teorisi ve paradigma dışı bakış
• Özgürlüğü feda etmeksizin koordinasyon ve işbirliği nasıl sağlanır? (RAN Tekniği)
• Düğüm atma, düğüm çözme, kördüğüm etme. Hangisini istiyoruz?

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Mercure Hotel
İstanbul / Beşiktaş
Balmumcu Mahallesi, Barbaros Blv. No:165, 34349 Beşiktaş/İstanbul