Uygulamalı Google Ads Eğitimlerimiz Başlıyor, Yerinizi Ayırtın.

Eğitim / Bilişim

28 Mayıs 2022, Cumartesi - 5 Haziran 2022, Pazar

18:00 - 21:00

Ücretli

0212 291 72 02

sisli@bilgiegitim.com

Facebook

Twitter

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Çevrimiçi Reklamcılığa Giriş - Google Ads Nedir?

  • Türkiye'de Internet Kullanımı ve Dijital Pazarlamanın Geldiği Nokta
  • Çevrimiçi Reklam Ağı türleri
  • Arama Ağı Ads Reklamları 'nın Doğrudan Satışlar için Önemi
  • Google Adwords nedir?
  • Adwords ile genel kavramlar
  • Geniş, Sıralı, Tam, Negatif Kelime Eşleme Türleri
  • Geniş eşleme ile Sıralı Eşleme arasında kalan Geniş Eşleme Düzenleyici türünü kullanma
  • Google'ın Reklamları sıralama mantığı ve Açık artırma sistemi
  • Anahtar Kelime Kalite Puanı nedir ve Kalite Puanı nasıl artırılır?
  • Adwords hesabı oluşturma ve hesap erişim türleri
  • Hesap düzeyinde yapılan ayarlar
  • Google Müşteri Merkezim kavramı, Adwords Hesaplarının Müşterim Merkezim'e Bağlanması ve Yönetilmesi
  • Adwords hesabı ile Google Analytics in ilişkilendirilmesi
  • Analytics deki ortalama oturum süresi, oturum başına ziyaret edilen sayfa sayısı, hemen çıkma oranı gibi parametrelerin adwords de gözükmesini sağlama

Google Adwords Eğitimi - Kampanya Oluşturma ve Kampanya düzeyinde yapılacak ayarlar

  • Reklamın yayınlanacağı Ağları belirleme
  • Reklamların gösterileceği cihazları belirleme
  • Reklamların gösterileceği yerleri belirleme
  • Hangi arayüz dillerini kullananların hedefleneceğinin belirlenmesi
  • Teklif Stratejisinin, TBM ve Günlük bütçenin belirlenmesi
  • Konum, Site Bağlantıları, Telefon ve Açıklama metni gibi Reklam Uzantılarının reklama eklenmesi
  • Adwords e yeni eklenen Potansiyel Müşteri Formu ve Ek Açıklamalı Snippet Uzantılarının reklamlarda kullanımı
  • Google My Business hesabımızdaki yer ve işletme bilgilerinin adwors reklamında görünmesini sağlama
  • Daha önce oluşturulmuş bir kampanyadaki ayarları kopyalama ve kullanma
  • Başka bir kampanyadan Negatif Anahtar Kelime listesi aktarma

Google Ads Eğitimi - Reklam Grubu Oluşturma ve Reklam Grubu düzeyinde yapılacak Ayarlar

  • Reklam Metni Yazma ve Dikkat edilecek hususlar
  • Google Ads Eğitimleri'nde Araya Anahtar Kelime özelliğini kullanarak Reklamın alaka düzeyini artırma
  • Adwords Kampanyalarının etkisi artırmak için, Geri Sayım Sayacının reklamlarımızda kullanılması
  • Reklamı tetikleyecek Anahtar Kelimelerin Belirlenmesi
  • Adowrds'ün Anahtar Kelime Planlayıcısı'nı kullanarak anahtar kelime ekleme
  • Reklam grubu için varsayılan teklifin belirlenmesi ve Arama trafiği tahmini alma
  • Belli bir oranda arama sonuçları sayfasında reklam göstermek için "Hedef Gösterim Paylı" Teklif Stratejisinin uygulanması
  • Bir reklam grubunun altında farklı reklamlar oluşturma ve reklamların gösterim rotasyonunu ayarlama
  • Bir kampanyanın içinde yeni reklam grupları oluşturma ve silme
  • Kampanya ve reklam gruplarının duraklatılıp, etkinleştirilmesi

Adwords Eğitimi - Faturalandırma Ayaları

  • Faturanlandırma adresinin bulunduğu ülke seçimi
  • Fatura Bilgilerinin girilmesi ve Ödeme türünün seçilmesi
  • Google Adwords Reklam harcamalarının muhasebeleştirilmesi nasıl olur?

Reklam İstatistiklerinin İncelenmesi ve Optimizasyon Yapılması

  • Reklam istatistiklerinde görünmesi istenen metriklerin ayarlanması
  • Google Adwords reklam gruplarına ait gerçek arama terimlerinin incelenmesi ve bunlara bakarak Negatif anahtar kelime tanımlama
  • Reklamları, Görüntülü Reklam Ağı'nda Bazı Sitelerde Hariç Tutma
  • Kalite Puanları düşük kalıyorsa, hızlı bir şekilde kalite puanını artırmak için yapılabilecek ayarlar
  • Günlük bütçe çok hızlı bitiyorsa alınabilecek önlemler

Kampanya ve Reklam Grubu Düzeyinde Kural Oluşturma

  • Reklamların etkinleştirileceği ve duraklatılacağı durumların belirlenmesi
  • Varsayılan TBM ve GBM teklifinin artırılacağı ve azaltılacağı durumları belirleme
  • Günlük bütçenin artırılacağı ve azaltılacağı durumları belirleme
  • Kampanya ya da Reklam Grubu düzeyinde Cihaza göre maksimum TBM tekliflerinin yüzde olarak artırılıp - azaltılması
  • Reklamın gösterileceği yer bazında maksimum TBM tekliflerinin yüzde olarak artırılıp-azaltılması

Adwords Eğitimi - Reklam Dönüşüm Takibi

  • Dönüşüm nedir?
  • Dönüşüm kodu oluşturma
  • Dönüşüm oranlarının takibi
  • Dönüşümlere göre Hedef EBM Teklifi belirlemek
  • Yeni eklenen GeliştirilmişTBM Teklif Stratejisini aktif yapma
  • Kampanyanın Yatırım Getirisinin(YG) Hesaplanması

Google Adwords Raporlama

  • Reklamlara ilişkin raporların hangi sıklıkta, hangi metriklerle, hangi mail adreslerine otomatik gönderileceğinin ayarlanması
  • Reklamımızın, diğer rakiplerimizle ne sıklıkta çakıştığı ve hangi oranda rakibimizin üstünde gözüktüğü gibi parametrelerin analizi

Adwords Eğitimleri nde Yeniden Pazarlama Kampanyası oluşturma

  • Re-Marketing ( Yeniden Pazarlama) Nedir? Google Adwords Kampanyalarının verimini artırmak için Yeniden Pazarlamanın önemi
  • Yeniden Pazarlama Kodu nun adwords den alınıp siteye yerleştirilmesi
  • Google Adwords ün Yeniden Pazarlama Listesi oluşturması için kural tanımlama
  • Görüntülü Reklam Ağı nda yeniden pazarlama reklamları için kullanılacak görsellerin adwords e yüklenmesi
  • Yeniden Pazarlama Listeleri istenilen boyuta gelince reklam grubunun yayının başlatılması
  • Geliştirilmiş TBM kullanarak dönüşüme yol açma potansiyeli olan reklamlar için Maks. TBM nin % 70 a kadar otomatik artırılmasını sağlama

Adwords Eğitiminde Alışveriş Reklamcılığıı Kampanyası Oluşturma

  • Merchant Center Hesabı Oluşturma ve sitemizi mülkiyetini doğrulatma
  • Adwords hesabımızı Google Merchants e bağlama ve adwords tarafından onaylama
  • Merchant Center den hesap ayarlarımızı yapma 
  • E-ticaret e konu olan ürün bilgilerinin google e-tablolara girilip kaydedilmesi
  • Google Alış Veriş Reklamcılığı Kampanyası oluşturup, ürün grubu bazında Maks. TBM tekliflerimizi tanımlama
  • Alışveriş reklamlarında da arama terimlerinin incelenip, alakasız olanların, negatif listesine eklenmesi

Google Video Reklamcılığı

  • Youtube Kanalımızı oluşturma
  • Reklamımızda kullanacağımız video ları youtube kanalımıza yükleme
  • Yotube Kanalını, Google Ads Hesabına Bağlama
  • Video reklamcılığı türünde yeni bir kampanya oluşturma
  • Görüntüleme Başı Maliyet teklifimizi girme
  • Reklamımıza ait hangi metrikleri görmek istiyorsak ayarlama (ortalama izlenmesi süresi, görüntüleme sayısı, tıklama sayısı gibi) 
  • Video reklamımızın, hangi videoların içinde gösterildiğini inceleme ve bazılarından hariç tutma işlemlerinin yapılması

Google Ads Eğitiminde Geçersiz Tıklamalara Karşı Alınacak Önlemler

  • İp bazında şüpheli tıklamaları engelleme
  • Demoğrafik Ayarlardan şüpheli tıklamaları engelleme
  • Yer bazında şüpheli tıklamaları engelleme
Bu etkinliğin süresi geçmiş
Bilgi Teknolojileri Eğitim Merkezi
İstanbul / Şişli / 19.May
Büyükdere Cad. No:14 D:9 Şişli / İst.