Uygulamalı Google Ads Eğitimi

Eğitim / Bilişim

14 Eylül 2019, Cumartesi - 29 Eylül 2019, Pazar

18:00 - 21:00

Ücretli

0212 291 72 02

sisli@bilgiegitim.com

Facebook

Twitter

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Google Adwords Eğitimi Eğitim İçeriği

Google Adwords Eğitimleri'ni Neden Bilgi Eğitim 'de Almalıyım?

  • 8-10 kişilik sınıflarda her öğrencinin önünde bilgisayar olacak şekilde, tamamen uygulamalı ve bir Google adwords hesabını yönetiyor gibi eğitim verilmektedir.
  • Google Adwords Eğitimi, aktif olarak farklı sektörlerden Adwords hesabı yöneten öğretmenler tarafından verilmektedir.
  • Kurs sonunda, Google Adwords sertifika sınavları na hazır hale gelirsiniz.
  • Google Adwords Eğitimi ücretini, kredi kartı ile 9 taksit ve senetle 6 taksit olarak kolayca ödeyebilirsiniz.
  • Bilgi Eğitim, 16 Yıllık Köklü bir eğitim kurumudur.

Çevrimiçi Reklamcılığa Giriş - Google Adwords Nedir?

  • Türkiye'de Internet Kullanımı ve Dijital Pazarlamanın Geldiği Nokta
  • Çevrimiçi Reklam Ağı türleri
  • Arama Ağı Adwords Reklamları'nın Doğrudan Satışlar için Önemi
  • Google Adwords nedir?
  • Adwords ile genel kavramlar
  • Geniş, Sıralı, Tam, Negatif Kelime Eşleme Türleri
  • Geniş eşleme ile Sıralı Eşleme arasında kalan Geniş Eşleme Düzenleyici türünü kullanma
  • Google'ın Reklamları sıralama mantığı ve Açık artırma sistemi
  • Anahtar Kelime Kalite Puanı nedir ve Kalite Puanı nasıl artırılır?
  • Adwords hesabı oluşturma ve hesap erişim türleri
  • Hesap düzeyinde yapılan ayarlar
  • Google Müşteri Merkezim kavramı, Adwords Hesaplarının Müşterim Merkezim'e Bağlanması ve Yönetilmesi
  • Adwords hesabı ile Google Analytics in ilişkilendirilmesi
  • Analytics deki ortalama oturum süresi, oturum başına ziyaret edilen sayfa sayısı, hemen çıkma oranı gibi parametrelerin adwords de gözükmesini sağlama

Google Adwords Eğitimi - Kampanya Oluşturma ve Kampanya düzeyinde yapılacak ayarlar

  • Reklamın yayınlanacağı Ağları belirleme
  • Reklamların gösterileceği cihazları belirleme
  • Reklamların gösterileceği yerleri belirleme
  • Hangi arayüz dillerini kullananların hedefleneceğinin belirlenmesi
  • Teklif Stratejisinin, TBM ve Günlük bütçenin belirlenmesi
  • Konum, Site Bağlantıları, Telefon ve Açıklama metni gibi Reklam Uzantılarının reklama eklenmesi
  • Adwords e yeni eklenen Mesaj Uzantısı ve Ek Açıklamalı Snippet Uzantılarının reklamlarda kullanımı
  • Google My Business hesabımızdaki yer ve işletme bilgilerinin adwors reklamında görünmesini sağlama
  • Daha önce oluşturulmuş bir kampanyadaki ayarları kopyalama ve kullanma
  • Başka bir kampanyadan Negatif Anahtar Kelime listesi aktarma

Reklam Grubu Oluşturma ve Reklam Grubu düzeyinde yapılacak Ayarlar

  • Reklam Metni Yazma ve Dikkat edilecek hususlar
  • Google Adwords Eğitimleri'nde Araya Anahtar Kelime özelliğini kullanarak Reklamın alaka düzeyini artırma
  • Adwords Kampanyalarının etkisi artırmak için, Geri Sayım Sayacının reklamlarımızda kullanılması
  • Reklamı tetikleyecek Anahtar Kelimelerin Belirlenmesi
  • Adowrds'ün Anahtar Kelime Planlayıcısı'nı kullanarak anahtar kelime ekleme
  • Reklam grubu için varsayılan teklifin belirlenmesi ve Arama trafiği tahmini alma
  • Belli bir rakibin üzerinde yer almak için "Hedef Geçiş Paylı" Teklif Stratejisinin uygulanması
  • Bir reklam grubunun altında farklı reklamlar oluşturma ve reklamların gösterim rotasyonunu ayarlama
  • Bir kampanyanın içinde yeni reklam grupları oluşturma ve silme
  • Kampanya ve reklam gruplarının duraklatılıp, etkinleştirilmesi

Faturalandırma Ayaları

  • Faturanlandırma adresinin bulunduğu ülke seçimi
  • Fatura Bilgilerinin girilmesi ve Ödeme türünün seçilmesi
  • Google Adwords Reklam harcamalarının muhasebeleştirilmesi nasıl olur?

Reklam İstatistiklerinin İncelenmesi ve Optimizasyon Yapılması

  • Reklam istatistiklerinde görünmesi istenen metriklerin ayarlanması
  • Google Adwords reklam gruplarına ait gerçek arama terimlerinin incelenmesi ve bunlara bakarak Negatif anahtar kelime tanımlama
  • Reklamları, Görüntülü Reklam Ağı'nda Bazı Sitelerde Hariç Tutma
  • Kalite Puanları düşük kalıyorsa, hızlı bir şekilde kalite puanını artırmak için yapılabilecek ayarlar
  • Günlük bütçe çok hızlı bitiyorsa alınabilecek önlemler

Kampanya ve Reklam Grubu Düzeyinde Kural Oluşturma

  • Reklamların etkinleştirileceği ve duraklatılacağı durumların belirlenmesi
  • Varsayılan TBM ve GBM teklifinin artırılacağı ve azaltılacağı durumları belirleme
  • Günlük bütçenin artırılacağı ve azaltılacağı durumları belirleme
  • Kampanya ya da Reklam Grubu düzeyinde Cihaza göre maksimum TBM tekliflerinin yüzde olarak artırılıp - azaltılması
  • Reklamın gösterileceği yer bazında maksimum TBM tekliflerinin yüzde olarak artırılıp-azaltılması

Reklam Dönüşüm Takibi

  • Dönüşüm nedir?
  • Dönüşüm kodu oluşturma
  • Dönüşüm oranlarının takibi
  • Dönüşümlere göre Hedef EBM Teklifi belirlemek
  • Yeni eklenen GeliştirilmişTBM Teklif Stratejisini aktif yapma
  • Kampanyanın Yatırım Getirisinin(YG) Hesaplanması

Google Adwords Raporlama

  • Reklamlara ilişkin raporların hangi sıklıkta, hangi metriklerle, hangi mail adreslerine otomatik gönderileceğinin ayarlanması
  • Reklamımızın, diğer rakiplerimizle ne sıklıkta çakıştığı ve hangi oranda rakibimizin üstünde gözüktüğü gibi parametrelerin analizi

Adwords Eğitimleri nde Yeniden Pazarlama Kampanyası oluşturma

  • Re-Marketing ( Yeniden Pazarlama) Nedir? Google Adwords Kampanyalarının verimini artırmak için Yeniden Pazarlamanın önemi
  • Yeniden Pazarlama Kodu nun adwords den alınıp siteye yerleştirilmesi
  • Google Adwords ün Yeniden Pazarlama Listesi oluşturması için kural tanımlama
  • Görüntülü Reklam Ağı nda yeniden pazarlama reklamları için kullanılacak görsellerin adwords e yüklenmesi
  • Yeniden Pazarlama Listeleri istenilen boyuta gelince reklam grubunun yayının başlatılması
  • Geliştirilmiş TBM kullanarak dönüşüme yol açma potansiyeli olan reklamlar için Maks. TBM nin % 30 a kadar otomatik artırılmasını sağlama

Adwords Eğitiminde Alışveriş Reklamcılığıı Kampanyası Oluşturma

  • Merchant Center Hesabı Oluşturma ve sitemizi mülkiyetini doğrulatma
  • Adwords hesabımızı Google Merchants e bağlama ve adwords tarafından onaylama
  • Merchant Center den hesap ayarlarımızı yapma 
  • E-ticaret e konu olan ürün bilgilerinin google e-tablolara girilip kaydedilmesi
  • Google Alış Veriş Reklamcılığı Kampanyası oluşturup, ürün grubu bazında Maks. TBM tekliflerimizi tanımlama

Google Video Reklamcılığı

  • Youtube Kanalımızı oluşturma
  • Reklamımızda kullanacağımız video ları youtube kanalımıza yükleme
  • Video reklamcılığı türünde yeni bir kampanya oluşturma
  • Görüntüleme Başı Maliyet teklifimizi girme
  • Reklamımıza ait hangi metrikleri görmek istiyorsak ayarlama (ortalama izlenmesi süresi, görüntüleme sayısı, tıklama sayısı gibi) 

Google Adwords Sertifikası Sınavları

  • Google Adwords Sertifika Eğitimi sonunda girebileceğiniz Sertifikasyon sınav türleri ve formatları
  • Google Adwords  Sertifika Sınavları 'na nasıl girilir ve başarılı olma koşulları
  • Örnek sınav sorularının çözümlenmesi
  • Google Adwords Sertifikası nın geçerlilik süresi
Devam Ediyor
Bilgi İstasyonu
İstanbul / Şişli / HARBİYE
Halaskargazi Caddesi. Meydan Apt. No:9/1 Kenter Tiyatrosu Üstü
BUNLARA DA GÖZ ATABİLİRSİNİZ
Mobil UI/UX Eğitimi
Sapphire Çarşı AVM
Proje Uygulamalı 3D Max Kursu
Bilgi Teknolojileri Eğitim Merkezi
Proje Uygulamalı 3D Max Kursu
Bilgi Teknolojileri Eğitim Merkezi
Proje Uygulamalı 3D Max Kursu
Bilgi Teknolojileri Eğitim Merkezi
Genel Muhasebe Eğitimi
Bilgi Teknolojileri Eğitim Merkezi