Sosyal Medyada Kriz Yönetimi Eğitimi

Etkinlik Detayları

Markanızın sosyal medyadaki itibarının sürdürülebilir olması için krizi çıkmadan öngörebilmek  / krizi oluştuğu anda yönetebilmek / kriz sonrasında durumu değerlendirebilmek ve bu süreçlerin yönetimi önceden belirlemek gerekir.

Sosyal Medya Kriz Yönetimi Eğitimi ile markanızın sosyal medyadaki itibarını sürdürebilir kılarak kriz yönetimi öncesi ve sonrasında aksiyon planı oluşturmayı öğreneceksiniz.

Bu eşsiz eğitime katılmak için acele edin!

Eğitimin Hedefleri

Sosyal Medya Kriz Yönetimi Eğitimi ile birlikte, sosyal medyada kriz yönetiminin nasıl yapılacağı; kriz yönetimi öncesinde ne gibi stratejilerin belirlenmesi gerektiği ve olası krizlere karşı nasıl hazırlanılması gerektiği katılımcılara aktarılması hedeflenmektedir. Kriz yönetimi öncesinde belirlenmesi gereken stratejilerin/aksiyon planlarının/hazırlıkların neler olduğu da örnek olaylarla birlikte katılımcılara aktarılması hedeflenmektedir.

Eğitime Kimler Katılmalıdır?

▶İşletme sahipleri ve/veya ortakları
▶İşletmelerin/Markaların sosyal medya, şikayet, CRM, strateji yöneticileri
▶Ajansların sosyal medya,dijital pazarlama, şikayet yönetimi ve strateji departmanında çalışanlar
▶Kendi işletmesinin reklam çalışmasını yürütmek isteyenler,
▶Bir dijital ajansta çalışmak isteyenler
▶Kariyerine yepyeni bir ufuk açmak isteyenler
▶Kendisini bu alanda yetiştirmek isteyenler

Sosyal Medyada Kriz Yönetimi Eğitiminin Amacı

Sosyal medyada markaların hesaplarını yönetirken, online itibar yönetimi yaparken marka veya kişi itibarını olumsuz etkileyecek krizlere karşı nasıl bir yol haritası alınacağını belirlemektir.

Bu Eğitim Katılımcıya, Neler Katar?

Sosyal Medya Kriz Yönetimi Eğitimi ile birlikte;

  • Kendi markanızı yönetmede veya markalara danışmanlık veren bir ajansta yaşanan bir kriz anında aksiyon planı oluşturabileceksiniz.
  • Marka yönetiminde olası bir kriz anını önceden öngörebilecek ona göre stratejiler belirleyebileceksiniz.
  • Marka için çalışan diğer birimlerle ve kişilerle ortak bir dil ve davranış modeli oluşturabileceksiniz.
  • Kriz öncesi/sırası/sonrası senaryosu çıkarabilecek ve bu durumun markanıza olan etkilerini ölçümleyebilirsiniz.

Eğitim Bedeline Neler Dahil?

✔ İngilizce – Türkçe KATILIM SERTİFİKASI
✔ 
Promosyon ve İndirimler
✔ 7/24 Ücretsiz Telefon/E-posta Desteği
✔ Eğitim materyalleri
✔ Alanında Uzman Eğitmenlerden alınacak teorik ve uygulamalı eğitim
✔ Otel Konforunda Eğitim
✔ Sıcak, Soğuk İçecekler ve İkramlar

Eğitim Fiyatları ve Ödeme Seçenekleri

Sosyal Medyada Kriz Yönetimi [Workshop] KDV Dahil 125 TL’dir. Ödemeyi sitemiz üzerinden kredi kartı ile peşin, taksitli ya da havale ile yapabilirsiniz.

◆ Öğrenci katılımlarında, 3 ve üzeri grup katılımlarına özel indirim oranı belirlenir.

◆ Birebir özel eğitimler ve kurumsal katılım talepleriniz için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Eğitim Detayları

8 Mayıs Salı :  Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
Yer:  KWORKS (Koç Üniversitesi Girişimcilik Araştırma Merkezi)
19 Mayıs Mah. 19 Mayıs Cad. Golden Plaza, 34360  (Şişli/ İstanbul)

Daha fazla bilgi için; 0212 983 51 39 no’lu telefonu arayabilir ya da bilgi@dijitalpazarlamaokulu.com mail adresi ile iletişim kurabilirsiniz.

 

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Kworks / Koç Üniversitesi Kuluçka Merkezi
İstanbul / Şişli
19 Mayıs Cad. Golden Plaza Kat:1 No:1
Etkinlik Konuları