Sosyal Medya Uzmanlığı 2'li Eğitim Paketi

Eğitim / Medya ve İletişim

3 Ağustos 2019, Cumartesi - 4 Ağustos 2019, Pazar

11:00 - 17:00

Ücretli

0212 983 51 39

Facebook

Twitter

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Bu eğitim paketi; Sosyal Medya İçerik Atölyesi ve Facebook & Instagram Reklamcılığı Eğitimi serilerini kapsamaktadır.

  • 3 Ağustos Cumartesi: Sosyal Medya İçerik Atölyesi
  • 4 Ağustos Pazar: Facebook & Instagram Reklamcılığı Eğitimi

 

Sosyal Medya İçerik Atölyesi ile markanızı sosyal medyada en iyi şekilde yönetin!
Sosyal Medya’da paylaşılır, etkili içerik nasıl oluşturulur? İçerik trendleri nelerdir?

 

Facebook & Instagram Reklamcılığı Eğitimi ile hedef kitlenize en uygun maliyetlerle ulaşın, satışlarınızı ve marka bilinirliğinizi zirveye taşıyın!.

 

 

Eğitime Katılım Koşulları Nelerdir?

Eğitim başlangıç seviyesi olup temel bilgisayar kullanımına sahip tüm katılımcılarımıza açıktır.

       Bu Eğitime Kimler Katılmalıdır?

  • Bir Facebook & Instagram sayfası olup satışlarını ve potansiyel müşteri adaylarını arttırmak isteyen sayfa yöneticileri,
  • Ajans ve marka yönetiminde ilgili teknik ve raporlamaları analiz etmek isteyen pazarlama yöneticileri.
  • Facebook & Instagram Reklamcılığı konusunda eksiklerini tamamlamak/geliştirmek isteyen kişiler,
  • Sosyal Medya Reklamcılığı kariyerine giriş yapmak isteyen kişiler.
  • Kariyerine yepyeni bir ufuk açmak isteyen kişiler,
  • Bloggerlar,
  • Youtuber’lar,
  • Sosyal medya ile ilgilenen herkes.

       Eğitim Bedeline Neler Dahil?

✔ İngilizce – Türkçe KATILIM SERTİFİKASI,
✔ Promosyon ve İndirimler,
✔ 7/24 Ücretsiz Telefon/E-posta Desteği,
✔ Eğitim materyalleri,
✔ Alanında Uzman Eğitmenlerden alınacak teorik ve uygulamalı eğitim,
✔ Otel Konforunda Eğitim,
✔ Sıcak, Soğuk İçecekler ve İkramlar.

         Eğitimin İçeriği

  • SOSYAL MEDYA İÇERİK ATÖLYESİ 
    SOSYAL MEDYA İÇERİK STRATEJİLERİ

    Sosyal medya stratejisi nasıl oluşturulur? 
    Sosyal Medya İletişim Planı Oluşturma 
    Sosyal Medya Kanallarının seçilmesi 
    Sosyal Medya iletişim hedeflerinin belirlenmesi 
    Rakip Analizlerinin yapılması. 
    Sosyal Medya yönetim planının hazırlanması

  • SOSYAL MEDYA İÇERİK TAKVİMİNİN HAZIRLANMASI 
    Hedef kitle nasıl tespit edilir? 
    İletişim dili oluşturma 
    Zaman, metin, mecra ayrımı 
    Etkileşim ve içerik stratejisi

  • SOSYAL MEDYADA MARKA ENTEGRASYONU 
    Sosyal medya marka entegrasyonu 
    Sosyal medya yönetim araçları 
    Sosyal medyada marka duruşu geliştirme 
    Sosyal medya destekli pazarlama ve medya planı 
    Örnek durum incelemeleri

  • SOSYAL MEDYADA KRİZ YÖNETİMİ 
    Sosyal medya krizleri nasıl oluşur? 
    Sosyal medya krizlerine müdahele etme 
    Sosyal medya krizi için genel stratejiler

  • FACEBOOK-INSTAGRAM REKLAMCILIĞI EĞİTİMİ 
    Facebook Reklamcılığına Giriş 
    Online Dünyada Facebook Reklamcılığının Önemi ve Fırsatlar 
    Hedef Oluşturma 
    Facebook Business Manager Kullanımı 
    Power Editör Kullanımı 
    Pazarlama Amacına Göre Facebok Reklam Modelleri 
    Bilinirlik Oluşturma 
    Sayfa Tanıtımı Reklamları 
    Marka Bilinirliği Reklamları 
    Yerel Bilinirlik Reklamları 
    Erişim Reklamları 
    İlgi Oluşturma 
    Etkinlik Reklamları 
    Trafik Reklamları 
    Etkileşim Reklamları 
    Uygulama Yüklemeleri 
    Video Görüntülemeleri 
    Potansiyel Müşteriler Bulma 
    Dönüşüm 
    Dönüşümler 
    Mağaza Ziyaretleri 
    Ürün Kataloğu-Satışlar 
    Teklif Sistemleri ve Hedef Kitle Oluşturma 
    Teklif Verme Seçenekleri (TBM, BGBM vd.) 
    Teklif Sistemlerinin Avantaj ve Dezavantajları 
    Hedefleme Seçenekleri ve Doğru Hedef Kitle Seçimi 
    Özel Hedef Kitle Oluşturma 
    Kitleleri Hariç Tutma 
    Dönüşüm Oluşturma ve Takibi 
    Facebook Pixel Türleri 
    Özel Dönüşüm Oluşturma 
    URL Parametreleri ve Pixel Takibi 
    Etkili Facebook Reklamları İçin İpuçları ve Örnekler 
    Facebook Reklamlarında A/B Testleri 
    Facebook Sayfa Reklamlarında 0,003 TL Ödemenin İpuçları ve Teknikleri 
     Facebook Video Reklamlarında 0,0004 TL Ödemenin İpuçları ve Teknikleri 
    Örnek Reklam Çalışmaları ve Değerlendirmeler 
    Soru-Cevap Bölümü

  • INSTAGRAM REKLAMCILIĞI 
    Instagram Hesabını Bağlama 
    Yüksek Performanslı Instagram Reklamları Oluşturma 
    Instagram Reklamı Oluştururken Dikkat Edilmesi Gereken Unsurlar 
    Instagram Reklamları İçin Reklam İlkeleri 
    Instagram Kalite Kuralları Nedir? 
    Instagram Reklamlarında Bütçe Planlaması Nasıl Olmalıdır? 
    Reklamları Düzenleme ve Yönetme 
    Instagram Reklam Sonuçlarını Görme ve Ölçme 
    Instagram Reklamlarında Doğru Hedef Kitle Seçimi Nasıl Olmalıdır? 
    Instagram Reklam Modelleri 
    Görsel Öne Çıkarma 
    Hikaye Reklamları 
    Video Öne Çıkarma 
    Uygulama İndirme 
    Çoklu Görsel Öne Çıkarma (carousel ads) 
    Soru-Cevap Bölümü

Eğitmen Hakkında

Azade Seren Özaltun /Founder at Bee Digital

 

İçerik yönetimi ve medya alanında ONLY Ankara Dergisi editörlüğü ile başlayan Azade Seren Özaltun, ardından elmasepeti.com ve elmacipazari.com’da İçerik Yöneticiliği ve Sosyal Medya Danışmanlığı yaptı. Ajans tecrübesi süresince hızlı tüketim, sağlık, sanayi sektörlerine marka temsilciliği olmak üzere B2B ve B2C dijital pazarlama kampanyaları üreten Azade Seren Özaltun, 2015 yılında kendi ajansı Bee Digital’i Ankara’da kurmuş olup, şu an ağırlıklı olarak Adana ve İstanbul markalarına dijital pazarlama, içerik yönetimi ve yaratıcı kampanya oluşturma alanlarında hizmet vermektedir

Elif Hacıbektaşoğlu

Elif Hacıbektaşoğlu, 3 sene araştırma sektöründe Gfk Türkiye'de Stratejik Inovasyon ekibinde Proje Yöneticiliği yaptıktan sonra medya sektörüne iProspect Türkiye'de giriş yapmış, burada 4 sene boyunca Coca-Cola başta olmak üzere gibi birçok reklamveren için Performans Pazarlaması Yöneticiliğini yürütmüş, şu anda OMD Türkiye bünyesinde Dijital Direktör Yardımcısı olarak Resolution Türkiye performans pazarlaması ekibini yönetmektedir.

 

Eğitim Fiyatı ve Ödeme Seçenekleri

Sosyal Medya Uzmanlığı 2'li Eğitim Paketi Fiyatı KDV Dahil 549 TL’dir. 

Eğitimi satın almak için 2 tür ödeme yöntemimiz bulunmaktadır.

  1. Kredi Kartı ile Ödeme: İnternette alışverişe açık kredi kartı/banka kartınız ile peşin veya 12 taksit’e kadar taksitle ile ödeme yapabilirsiniz.
  2. Banka Havalesi ile Ödeme: Ödeme ekranında çıkan hesap numaramıza ilgili eğitim tutarını göndererek ödeme yapabilirsiniz.

3 ve üzeri grup katılımlarına özel fiyat teklifi için iletişime geçebilirsiniz.

Eğitimin Konumu

3-4 Ağustos Cumartesi- Pazar:  Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi
Yer: Galata Business Center
Tomtom Mahallesi, İstiklal Cd. 187/148, 34434 Beyoğlu/İstanbul

 

Daha fazla bilgi için; 0212 983 51 39 no’lu telefonu arayabilir ya da bilgi@dijitalpazarlamaokulu.com mail adresi ile iletişim kurabilirsiniz.

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Galata Business Center
İstanbul / Beyoğlu
Tomtom Mahallesi, İstiklal Cd. 187/148, 34434
Etkinlik Konuları