Sosyal Medya Reklamcılığı

Eğitim / Bilim Teknoloji

20 Mayıs 2017, Cumartesi - 21 Mayıs 2017, Pazar

10:00 - 17:00

Ücretli

0212 983 51 39

bilgi@dijitalpazarlamaokulu.com

Facebook

Twitter

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Facebook Reklamcılığı + Instagram Reklamcılığı + Twitter Reklamcılığı + LinkedIn Reklamcılığı + Swarm Reklamcılığı + YouTube Reklamcılığı eğitimlerini tek bir paket ile İNDİRİMLİ olarak FAYDALANABİLİRSİNİZ! (Paket 1 + Paket 2)

Paket 1: Facebook ve Instagram Reklamcılığı [20 Mayıs Cumartesi]

Paket 2: Twitter, LinkedIn, Swarm ve YouTube Reklamcılığı [21 Mayıs Pazar]

Sosyal Medya Reklamcılığı (İkili Paket) ile aşağıdaki eğitimlerin tamamından yararlanabilirsiniz.

Facebook Reklamcılığı Eğitimi

1,8 milyardan fazla insan hemde arkadaşlarıyla, akrabalarıyla iletişim kurmak hem de önem verdikleri şeyleri keşfetmek için Facebook’u kullanıyor.

Facebook reklamları sayesinde yeni müşteriler bulabilir ve onlara uzun süren bağlar kurabilirsiniz. Hedefinize en uygun adımları belirlemek, performans odaklı reklam stratejileri geliştirmek için alanında uzman eğitmen eşliğinde Facebook Reklamcılığı Eğitimi’ni kaçırmayın!

 

Instagram Reklamcılığı Eğitimi

Türkiye’de en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri olan Instagram, reklam seçenekleri ile büyük – küçük birçok işletmeye önemli bir imkan sunuyor. İşletmeler, Instagram üzerinden eriştikleri hedef kitleleriyle interaktif bir iletişim kurarak itibarını güçlendiriyor.

Siz de Instagram reklamlarının püf noktalarını öğrenmek, hedef kitlenize ulaşmak istiyorsanız; Instagram Reklamcılığı Eğitimi’ni kaçırmayın!

 

Twitter Reklamcılığı Eğitimi

Her 3 Twitter kullanıcısından 2’si Twitter’dan etkilenerek etkilenerek satın alma işlemi gerçekleştiriyor. Twitter reklamcılığı eğitimi ile takipçilerinizi harekete geçirerek kazançlarınızı katlayın!

Dünya genelinde 300 milyon kullanıcı ile Twitter, en büyük sosyal medya ağlarından biridir. Twitter hem dünyada hem ülkemizdeki geniş kullanımı tüm işletmeler için önemli bir pazarlama fırsatı oluşturuyor. 140 karakter ile işletmenizi bu benzersiz mecrada üst boyuta taşıyın!

 

LinkedIn Reklamcılığı Eğitimi

Dünya’nın en popüler profesyonel iş ağı LinkedIn ile potansiyel müşterilerinize ulaşın. İş unvanı, yaş, ülke, sektör, kıdem gibi birçok hedeflemeler yaparak marka bilinirliğinizi arttırabilirsiniz. LinkedIn reklamcılığı eğitimi ile  profesyonel çevrelere etkili reklam vermeyi keşfedin!

LinkedIn, 450 milyon aktif profesyonel üyesi ile firmalar için büyük bir pazarlama fırsatı oluşturmakta.

 

Swarm Reklamcılığı Eğitimi

Popüler konum bazlı sosyal medya aracı olan Swarm ile müşterilerinizi en yakın işletmenize yönlendirin!
Bir çok reklam modelini kendi içerisinde barından Swarm sayesinde işletmenizin yakınındaki hedef kitlenize ulaşabilir, düzenlediğiniz etkinliklere davet edebilir, hedef kitlenizin sıklıkla ziyaret ettiği bölgeleri hedefleyerek reklamlarınızı gösterebilirsiniz.

 

YouTube Reklamcılığı Eğitimi

Dünya’nın en büyük 2.arama motoru haline gelen YouTube ile işlerinizi büyütmeye ne dersiniz?  Youtube’da yayınlanan reklamlarda kullanıcılar videonun ilk 5 saniyesinde reklama tıklamazlarsa ya da 30 saniyeden daha az sürede videoyu izleyip kapatırsa hiçbir ücret ödemezsiniz! YouTube reklamcılığı eğitimi ile marka bilinirliğinizi zihinlere kazıyın!

*Türkiye’de yaşayanların %90’ı YouTube’a her ay mutlaka erişim sağlıyor. Bu grubun %67’si ise her gün mutlaka YouTube’a giriyor. (Youtube Audience Profiling Study, 2016)

*Kullanıcıların %57’si YouTube’da karşısına çıkan reklamın tamamını ya da bir kısmını izliyor. (TNS, YouTub Audience Profiling Survey, 2016)

*YouTube’un Türkiye’de aylık 26 milyon tekil kullanıcısı var. (Comscore Video Metrix, Ekim ’15-Mart ’16 Ortalaması. +6 Desktop Kullanıcıları)

*Herhangi bir ürünü alacak olanların %63’ü, YouTube’dan yaptıkları araştırmanın çok faydalı olduğunu söylüyor. (TNS, Youtube Audience Profiling Study, 2016)

 

Bu Eğitime Kimler Katılmalıdır?

-Markalar,
-İşletme sahipleri,
-E-ticaret sitesi sahipleri,
-Girişimciler,
-Bloggerlar,
-Facebook sayfa sahipleri,
-Pazarlama departmanı yönetici ve çalışanları,
-Reklam hesap yöneticileri,
-Yeni bir kariyer edinmek isteyenler,
-Sosyal medya reklamcılığı ile ilgilenen herkes.

 

Bu Eğitime Herkes Katılabilir Mi?

Evet. Eğitim başlangıç seviyesinde olup genel katılıma açıktır.

 

 Eğitim Bedeline Neler Dahil?

– İngilizce, Türkçe KATILIM SERTİFİKASI,
– Promosyon ve İndirimler,
– 7/24 Ücretsiz Telefon/E-posta Desteği,
– Eğitim materyalleri,
– Alanında Uzman Eğitmenlerden alınacak teorik ve uygulamalı eğitim,
– Otel Konforunda Eğitim,
– Sıcak, Soğuk İçecekler ve İkramlar.

 

Eğitim Detayları

20-21 Mayıs 2017 Cumartesi-Pazar: Sosyal Medya Reklamcılığı Eğitimi (Paket 1 + Paket 2)
Yer: 
KWORKS- Koç Üniversitesi Girişimcilik Araştırma Merkezi (Şişli / İstanbul)
Eğitim Konumu: http://bit.ly/egitim-konum

Daha fazla bilgi için; 0212 983 51 39 no’lu telefonu arayabilir ya da bilgi@dijitalpazarlamaokulu.com mail adresi ile iletişim kurabilirsiniz.

 

EĞİTMENLER

Yasin Kaplan / Founder at MooF

2009 yılında bir Dijital Pazarlama Ajansı olan “MooF” kurucusu Yasin Kaplan, online pazarlama konusunda bir çok marka ve kuruma eğitmenlik yapmış ve kurucu olduğu bir diğer marka Google Partners üyesi olan “Adwords Ajansı” ile de markalara dijital pazarlama konusunda danışmanlık hizmeti sunmaktadır.

Mesut Şefizade / Performance Marketing Manager at iProspect

Yeditepe Üniversitesi Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik bölümünü bitirdikten sonra İngiltere'de University of Sussex'te Uluslararası Pazarlama Yüksek Lisansını tamamladı. Dünyanın ilk arama motoru reklam ajansı olan iProspect'e 2012 Mart ayında katılan Mesut, şu anda Performans Pazarlaması Müdürü olarak görev almaktadır. Google, Youtube ve sosyal medya reklamları konusundaki dijital pazarlama uzmanlığını birçok farklı sektörden farklı markayla paylaşmaktadır. Müşterilerin bilinirlik arttırma hedefine veya e-ticaret altyapısına sahip ise satış hedeflerine göre performans pazarlama stratejisine yön vermektedir. Bunun yanı sıra kullanıcıların satın alma yolculuğundaki adımlarını analizleyerek etkili dijital medya satın alma yönetimi konusunda da markalara destek vermektedir. Çalıştığı markalar arasında; Adidas, Reebok, Opel, Nivea, Tchibo, Mattel gibi sektöründe öncü oyuncular bulunmaktadır.

Hazal Topçu / Account Executive at Genart Medya

Marmara Üniversitesi’ndeki eğitimini tamamladıktan sonra Akademetre’de iş hayatına başlayarak pazar araştırma deneyimi edindi. 2010 yılında, FMCG, Telco, Otomotiv ve Finans gibi sektörlerin en önemli müşterileri ile çalışma fırsatı yakalayacağı dijital pazarlama dünyası ile yolu kesişti. 5 yıl boyunca Netbook Media bünyesinde Türkiye’nin önde gelen dijital mecralarının reklam satış ve pazarlamalarında önemli roller aldı. 2015 yılında Twitter’ın Türkiye partneri Genart Medya ailesine katılarak top reklam verenler ile iş birliği süreçlerini yürütmeye devam etmekte.

 

İpek Eren /  Head of Sales - Foursquare & LinkedIn

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Kworks / Koç Üniversitesi Kuluçka Merkezi
İstanbul / Şişli
19 Mayıs Cad. Golden Plaza Kat:1 No:1
Etkinlik Konuları

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'mongodb' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: