17 Ekim 2017, Salı
19:00 - 22:00
Ücretli
(224) 305 07 49
Geleneksel Pazarlama kapsamında bir gazeteye reklam verdiğinizde günler öncesinden rezervasyon yaptırmanız gerekir, reklam çıktığında da ulaşabileceğiniz kitle o gazetenin tirajı kadar olabilir.
Bugün ise durum çok farklı; dijital dünya da istediğiniz zaman reklam verebilir, istediğiniz zaman aralıklarında çıkmasını sağlayabilir, sağladığınız bütçe ile doğru orantılı olarak da daha büyük kitlelere ulaşma şansınız var. Ve tüm bunları doğru şekilde optimize ederseniz daha az bütçe ile daha fazla verim sağlamanız mümkün. Elbette, entegre pazarlama kavramı içerisinde geleneksel medya da çıkacak olan reklam tasarım ve içeriklerini de dijital reklam çalışmaları ile senkronize etmeniz gerekir.
Dijital Reklam kapsamında; Google Adwords ve Yandex Ads, Facebook, Youtube, Linkedin, Twitter ve İnstagram gibi uygulamaları saymak mümkün.