Satınalma ve Satış Yönetimi Zirvesi

Etkinlik Detayları

Birçok işletme başarı için satış odaklı hedefler ve performansa dayalı ekip yönetimleri uygulamaktadırlar. Günümüz dünyasında değişen koşulların etkisi ile “alırken kazanma”nın da işletmelerin karını etkilediğini gören bazı yöneticiler satınalma parametrelerini de hedeflerine koymaktadırlar. Kar ve hedef parametrelerini doğru optimize eden, satış ve satınalma platformlarını aynı hedefe koşturan, ortak sinerji yaratan işletmeler rekabet kulvarında artık bir adım önde olacaklar.

Günümüzün giderek ağırlaşan rekabet koşulları satış işlemini çok daha komplike hale getirmekte ve zorlaştırmaktadır. Yaşamın her anına giren dijital pazarlama da dahil çeşitlenen diğer mecralardan yoğun bilgi aktarımı ve tanıtım bombardımanı tüketici algılarında geçici körlük yaratmakta ve algıda seçicilik oranını artırmaktadır.
Sürdürülebilir rekabet avantajı yaratabilmek ve sürekli değişen tüketici isteklerine karşılık verebilmek bazı stratejik adımların planlanması ve uygulanması zorunluluğunu da beraberinde getirmektedir. Kaynakların sınırlı zamanın az olduğu günümüz ortamında yöneticilerin, gücün ekonomik kullanımı ve kaynak israfını engelleyecek usta bir komutan gibi satış savaşına hazırlık yapmaları gerekiyor. Gerek zorlu rekabet koşulları, gerekse müşterinin bilinçlenmesi satış fonksiyonunun yeniden tariflenmesini şart koştu. Satınalma ise gelişen teknoloji çağıyla birlikte evrim yaşadı. Sadece satarken değil satınalırken kazanmak gibi ilkeler türedi.

Programımızda Satış ve Satınalma profesyonellerini bir araya getirecek ve profesyonel satış teknikleri ile stratejik satınalma kurallarının püf noktalarını birlikte tartışacağız.
Her iki tarafın perspektifleriyle doğru gözüken yanlışlara, değişen trendlere, inovatif uygulamalara, pratik potansiyellere şahit olacağız. Her iki bölüm çalışanları da birbirlerini, üzerlerinde fiyat baskısı olmadan, bir müzakere içerisine girmeden tanıyacaklar ve başarılı organizasyonların gerektirdiklerini teşhis edip kendi süreçlerine daha objektif ve bütünsel bir bakış açısıyla neleri entegre edebileceklerine karar verecekler.

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Mercure Hotel
İstanbul / Beşiktaş
Balmumcu Mahallesi, Barbaros Blv. No:165, 34349 Beşiktaş/İstanbul
Etkinlik Konuları