Proje Uygulamalı 3D Max Kursu

Eğitim / Bilişim

18 Ağustos 2018, Cumartesi - 17 Kasım 2018, Cumartesi

15:00 - 18:00

Ücretli

0212 291 72 02

sisli@bilgiegitim.com

Facebook

Twitter

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Neden Bilgi Eğitim  3D Max Kursu ?

  • 3D Max Kursları'mıza katılarak projelerinizi 3 boyutlu olarak modelleyebilir ve vray render motoru ile görselleştirerek gerçekçi sunumlar hazırlayabilirsiniz.
  • Ayrıca 3d Max Programında hazırladığınız projelerinizi Adobe Photoshop kullanarak daha da kaliteli resimlere dönüştürebilirsiniz.
  • 3D Max Kursları'nı veren eğitmenlerimiz en az 5 yıllık mağaza, fuar standı, mobilya, dış cephe, iç mekan, peyzaj vb. farklı alanlarda 3d görselleştirme deneyimine sahip ve konularına hakim mimar, mühendis veya teknik öğretmenlerden oluşmaktadır.
  • 3D Max Kursu'muza kayıt olmadan, devam eden 3d max eğitimleri'ne misafir olarak katılıp kalitemizi ve farkımızı görebilirsiniz.
  • Bilgi Eğitim, 16 Yıllık Köklü bir eğitim kurumudur. Ayrıca, Autodesk Yetkili Eğitim ve Test Merkezi olduğu için Autodesk onaylı 3dmax kurs katılım sertifikası alabilirsiniz
  • Max Kursu'nda dersler sırasında bir iç mekan, bir dış mekan sahne çalışması uygulamalı olarak çizilir, malzemeleri atanır, ışıklandırılması yapılıp , vray yazılımı ile render alınıp sunuma hazır hale getirilir.
  • Bilgi Eğitim 3D Max Kursu , Şişli Merkezde bulunmaktadır. İstanbul'un her yerinden minibüs, metro, metrobüs ve otobüs gibi toplu taşıma araçları ile ya da özel aracınızla kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

3D Max Kursu + Photoshop + Vray Render eğitimi sonunda neler öğreneceğiz?

3D Max Kurs - Program Arayüzü ve Temel Üç Boyutlu çizim komutları

  • 3DS Max Kursu 'na başlarken, Programın kullanıcı ara yüzünün tanıtımı, arayüze ilişkin ayarlar ve programla ilgili genel ayarların yapılması 
  • Autobackup özelliği ile otomatik kayıt dosyalarından 3d max sahnelerini geri kurtarma
  • 3D Max Kursu 'nda standard üç boyutlu nesne oluşturma komutları ve nesne seçme yöntemleri
  • Viewport ( Çalışma Ekranına) yakınlaşma, uzaklaşma, kaydırma ve Ekran görüntüsünü çevirme komutları
  • Farenin ortasındaki kaydırma tuşunu kullanarak çizim alanına yakınlaşma, uzaklaşma, kaydırma ve ekranı çevirme işlemleri
  • Max kursu'nda Düzenleme (Move, Rotate, Scale ) komutları, kopya oluşturma, Snaps(Nokta yakalama), Angle snap, Percent Snap
  • Grup oluşturma, grupları bozma, grupları açma, gruba nesne ekleme, gruptan nesne çıkartma, grupları patlatma ve sekreter bankosu çizim uygulaması
  • Align Komutu ile modellerin farklı eksenler ve noktalardan hizalanması
  • Array komutunun Move özelliği bir şekli birbirine dik eksenlerde mesafe belirterek eşit aralıklarla çok sayıda kopyalama
  • Pivot point değiştirme, ayarları ve Array komutunun Rotate özelliği Döner merdiven yapımı uygulaması
  • Boolean ile pencere oluşturma ve Pro-Boolean komutları ile nesneleri birbirinden içinden çıkartarak pencereli duvar oluşturma uygulaması
  • 3D Max Eğitimi'nde Kapı, Pencere, Ağaç, Korkuluk, Duvar ve Merdiven oluşturma komutlarının uygulamalı olarak anlatımı
  • 3DS Max eğitimlerinin genel özeti ve ilk Mimari proje çizimine başlama

Max Kursu - İki Boyutlu Çizim Komutları ve İki Boyutlu Şekilleri Üç Boyutlu Hale Getirme

  • Max'de 2 boyutlu nesnelerin ( Splines ) oluşturulması
  • Section komutu ile üç boyutlu modellerin kesitini oluşturma
  • Edit Spline ile iki boyutlu şekillerde köşe, kenar, eğri modunda yapılan düzenleme işlemleri
  • 3D Max Kursu içerisinde 2 boyutlu şekillerden 3 boyutlu nesneler oluşturmak için kullanılan komutlar: ( Extrude= L duvar çizimi, Bevel= Davlumbaz  çizimi, Bevel Profile=Korkuluk çizimi, Lathe=Bardak çizimi , Sweep=Kartonpiyer oluşturma, Loft=Sütun çizimi gibi) 
  • Autocad, Illustrator ve Corel gibi diğer çizim dosyalarının 3ds Max'e aktarılması ve üçüncü boyut kazandırılması
  • Autocad plan ve görünüşünü kullanarak, 3d max de sahnenin üç boyutlu hale getirilmesi

3D Max'de Üç Boyutlu Nesneleri düzenleme komutları

  • Edit poly ile vertex, edge, bordür, ploygon, element modunda yapılan düzenleme işlemleri
  • Komidin, Dolap, Masa, Gardrop, Klozet, Lcd Tv gibi çizim uygulamaları
  • Bend, Lattice, FFD, Wave, Taper, Spherify, Noise, Stretch, Turbo smooth, Wave, Stretch, Twist, Slice, Shell vb. diğer  üç boyutlu modelleri düzenleme komutları
  • Cloth komutu ile yatak örtüsü, masa örtüsü gibi kırışık yüzeylerin oluşturulması
  • Scatter komutu ile çim, bitki, ağaç oluşturma
  • Spacing Tool komutu ile nesneleri bir eğri boyunca kopyalama ve yürüme yolu uygulaması

3d Max Kursları içinde örnek bir iç mekan projesinin seçilmesi ve modellenmeye başlanması

  • İç mekanının duvarlarının oluşturulması
  • Kapı ve pencerlerin oluşturulması
  • Zemin ve tavanın oluşturulması
  • Kartonpiyer, Süpürgelik ve Perdelerin eklenmesi
  • Dolap ve diğer Mobilyaların eklenmesi
  • Işıklandırma aksesuarlarının eklenmesi
  • Bazı web sitelerinden hazır 3d modelleri indirip sahnemize ekleme

3d Max Eğitim -  Örnek bir dış mekan projesinin seçilmesi ve modellenmeye başlanması

  • Binanın dış duvarlarının oluşturulması
  • Kapı ve pencerelerinin yerleştirilmesi
  • Balkon parapet duvarları ve korkuluklarının eklenmesi
  • Resim üzerinden eğrilerle ferforje çizimi
  • Dış cephedeki Söve ve kat silmelerinin oluşturulması
  • Binanın tavan döşemesi ve çatısının oluşturulması
  • Bahçe zemini ve duvarlarının oluşturulması
  • Havuz, Ağaç, Bahçe mobilyası gibi unsurların projeye eklenmesi
  • Aydınlatma elemanlarının oluşturulması ve yerleştirilmesi
     

3D Max Egitim - Render Motorları ve Temel Render Ayarları

  • Genel Işık Bilgisi ve Gölge Kavramı
  • Render Nedir? Render Motorları Nelerdir?
  • Vray Render in kullanılma sebepleri
  • Frame Buffer kısmındaki ayarlar
  • Global Switches daki ayarlar
  • Image Sampler ( Antialasing) ayarları
  • Color Mapping ayarları
  • Vray Render ayarlarının test renderi  için yapılması ve kaydedilmesi

3D Max Dersleri - Vray Malzemeler

  • Vray  Kursu nda Vray Mtl oluşturma ve atama
  • Vray Malzemenin Diffuse ( Ana kaplama ) ayarının yapılması
  • Vray Mtl 'nin Malzeme nin Reflection ( Yansıma ) özelliğinin ayarları
  • Vray eğitim de Malzemenin Refraction ( Saydamlık ) özelliğinin ayarları
  • Vray dersleri nda ana kaplaması resim olan malzeme oluşturma
  • UVW Map komutu ile kaplama resminin, şekil üzerindeki büyüklüğünü ayarlama
  • Vray kurs projeleri için Bump özelliği ile yüzeyleri girintili-çıkıntılı malzeme oluşturma
  • Vray dersi nda Tiles özelliği ile seramik, mozaik gibi derzli malzeme oluşturma
  • Vray Displace komutu ile modellerin yüzeylerinde gerçek girinti-çıkıntı oluşturarak çim, püsküllü halı modeller elde etme

Vray Kursları - Vray Işıklar

  • Vray Light Işık yerleştirme ve ayarları
  • Vray Sun ışık yerleştirme ve ayarları
  • Vray İes ışık ve ayarları

Vray Kursu- Kameralar

  • 3D Max in Target Camerası ve özellikleri
  • Free Camera ve özellikleri
  • Vray Physical camera ve özellikleri

Vray Kursu- Final Render

  • Global Illumination (Işığın sıçrama ) Ayarları
  • Irrandance Map Ayarları
  • Light Cache Ayarları
  • Global DMC Ayarları
  • Son render için ayarların yükseltilip kaydedilmesi
  • Render bittikten sonra Color Correction ile resimde renk ayarlaması yapmak
  • Resmi farklı formatlarda kaydetme

Vray Kursu - Diğer Material Türleri

  • Vray Light Mtl ile nesneleri ışık gibi gösterme
  • Vray Mtl Wrapper ayarları
  • Vray Override Mtl ayarları
  • Vray HDRI özelliği yansıma sahnede oluşturma

3D Max Kursu içinde İç Mekanlar için Vray uygulaması

  • Vray render setup ayarlarının test renderi için yapılması 
  • Vray Kursu Sahnedeki nesnelerin Vray malzemelerle kaplanması (Mat malzeme, yansımalı malzeme, saydam malzeme oluşturma) 
  • Vray Light ile sahnenin aydınlatılması ve ışık ayarlarının yapılması 
  • Vray kursları kapsamında iç mekanlarda final render setup ayarlarının yapılıp sahnenin render edilerek, resim olarak kaydedilmesi
  • Bir plane i bükerek, Sahnenin arkafon resminin ayarlanması
     

3D Max Kursu içinde Dış Mekanlar için Vray uygulaması

  • Vray render setup ayarlarının test renderi için yapılması 
  • Vray Kursu Sahnedeki nesnelerin Vray malzemelerle kaplanması (Mat malzeme, yansımalı malzeme, saydam malzeme oluşturma)
  • Vray Sun ile sahnenin aydınlatılması ve ışık ayarlarının yapılması
  • Vray kursları kapsamında dış mekanlarda final render setup ayarlarının yapılıp sahnenin render edilerek, resim olarak kaydedilmesi
  • Sahne nin arkafon görüntüsünün ayarlanması, vray displacement ile üç boyutlu çim oluşturulması
     

Max Dersleri nde Animasyon

  • Timeline (Zaman çizgisi) ve Frame ( kare ) mantığı basit animasyonlar oluşturma
  • Path ( Yol ) animasyonu ve kamera ile çizilen mekan içinde dolaşarak animasyon oluşturma
  • Kamera ile dolaşma animasyonun film olarak kaydedilmesi
  • 3D Max'de hazır bazı efektlerin kullanımı ( Ateş, Rüzgar gibi)

3D Max Ders - PHOTOSHOP KONULARI - 3D Max'de Kullanılacak temel Photoshop Araçlarının öğretilmesi 

  • Photoshopta seçim yöntemleri 
  • Photoshop Kursu Taşıma ve montaj yöntemleri 
  • Kırpma ve kesim yöntemleri 
  • Photoshop rötuş araçlarının kullanımı 
  • Photoshop Kursu Mühürleme 
  • Doku ve malzeme oluşturma 
  • Yazı yazma ve yazı efektleri oluşturma 
  • Photoshop layer paneli ve layer efektleri ile ilgili çalışmalar 
  • Fotoğrafların, rengini, ışığını, kontrastını ayarlama yöntemleri 
  • Photoshop Kursu Boyutlandırma, Çevirme ve çözünürlük ayarlama işlemleri 
  • Pdf formatındaki Planların photoshop kursu'nda renklendirilmesi 
  • Renkli resimlerin siyah beyazının oluşturulup kaydedilmesi ve bir resmi 3D Max Kursu'nda sahnede çizim gibi kullanma
  • Max de render alınan resimlerin arka fonunun, photoshop da değiştirilmesi
  • Photoshop ta autocad planları ve max render larını kullanarak sunum paftası oluşturma
  • Photoshoptan çıktı alma
  • Photoshopta düzenlenen 3D Max Projesinin Kayıt Edilmesi (*.jpg , *.PSD, vb)

3D Max Eğitimi- Ekstra Araçlar

  • Surface modelleme tekniği ile Küvet, Lavabo gibi modellerin oluşturulması
  • 3d max kursları içeriğine eklenen Path Deform yöntemi ile farklı modellerin çizilmesi
  • 3d max kursları sonunda Vray render ile çizimlerin görselleştirilmesi
  • Resource Collector ile sahnede kullanılan malzemelerin kaplama resimlerinin bir klasörde toplanması
Bilgi Teknolojileri Eğitim Merkezi
İstanbul / Şişli / 19.May
Büyükdere Cad. No:14 D:9 Şişli / İst.
Etkinlik Konuları
BUNLARA DA GÖZ ATABİLİRSİNİZ
WordPress ve Blog Yönetimi Eğitimi
Kworks / Koç Üniversitesi Kuluçka Merkezi
Uygulamalı WordPress Eğitimi
Bilgi Teknolojileri Eğitim Merkezi
Uygulamalı Google Analytics Eğitimi
Bilgi Teknolojileri Eğitim Merkezi
Uygulamalı Google Analytics Eğitimi
Bilgi Teknolojileri Eğitim Merkezi
İleri Düzey Google AdWords Eğitimi
Kworks / Koç Üniversitesi Kuluçka Merkezi
Proje Uygulamalı 3D Max Kursu
Bilgi Teknolojileri Eğitim Merkezi