Profesyonel Sertifikalı Satış ve Pazarlama Eğitimleri

Eğitim / Pazarlama

1 Kasım 2014, Cumartesi - 2 Kasım 2014, Pazar

10:30 - 18:30

Ücretli

0539 466 00 56

duzcerodos@gmail.com

Facebook

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Ne iş yaparsanız yapın , satış pazarlamasız kalmayın !!  Diploma değerinde uluslararası geçerliliğe sahip süresiz sertifika !! Yerimiz dolmadan ön kayıt işleminizi yaptırın !

  1. İleri satış teknikleri
  2. Pazarlama teknikleri
  3. İkna teknikleri
  4. İş yeri organizasyonu
  5. Yönetim becerileri eğitimi

İLERİ SATIŞ TEKNİKLERİ EĞİTİMİ:

İleri Satış Teknikleri Eğitimi; Günümüzde müşterisini anlayan, psikolojik özelliklerini önemseyen, satın alma davranış ve özelliklerine saygı gösteren, yeni pazarlama anlayışı ile profesyonel satış davranışını bütünleştirebilen ve mükemmel hizmet anlayışını amaç edinmiş kişi ve kurumlar varlıklarını sürdürebilmektedir. İleri Satış Teknikleri eğitimi katılımcılarda bu becerilerin geliştirilmesini amaçlamaktadır.

  • Günümüz Satış ve Pazarlama Davranışlarında Değişen Taraflar hakkında bilgi sahibi olması,
  • Pazarlama ve Satış Anlayışında Bütünsel Modelleri öğrenmesi,
  • Müşteri Odaklılık ve Etkin Müşteri İletişimi,
  • Müşteri Memnuniyeti Yaratan Temel Özellikler,
  • Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Süreçlerde Müşterinin Önemi,
  • Müşteri Memnuniyeti Yaratmak İçin Müşteri Türlerinin Analizi,
  • Müşteri İhtiyaçlarının Belirlenmesi,
  • Kızgın Müşterilerle Başa Çıkma,
  • Müşteri İletişiminde Temel Hatalar,
  • Şikâyetleri Çözme Teknikleri,
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminde Temel İletişim Becerileri,
  • Sözlü İletişimin Kuralları,
  • Sözsüz İletişim Kuralları,
  • Profesyonel Satış Yaklaşımı ve Psikolojik Beklentiler,
  • Satış Envanteri ile Satış Davranışlarımızdaki Eksikliklerin Belilenmesi(Uygulama),
  • Profesyonel Satıcının Temel Özellikleri,
  • Satış Tarzımızı Belirleme ve Etkili Satış Stilleri (Uygulama),
  • Satış Performansının Arttırılması

PAZARLAMA TEKNİKLERİ

Pazarlama, Satış, Müşteri ilişkileri sürecine farklı bir gözle yeniden bakacak, zorlandığınız süreçleri nasıl aşabileceğiniziöğrenme fırsatı bulacaksınız, ayrıca kişilik özelliklerinizin farkına vararak güçlü ve zayıf yönlerinizi, müşteri tanımayöntemlerini öğreneceksiniz.

Eğitim İçeriği;

1) Pazarlama Süreci Yönetimi;

  • Pazarlamanın bileşenleri,
  • Pazarlama ve Satış Kavramı İlişkisi,
  • Etkin Pazarlama Süreci,
  • Strateji belirleme,
  • Ağızdan ağza pazarlamayı artırıcı önlemler alma,
  • Müşteri memnuniyetini yüksek tutma,
  • Ürünün kalitesini ve diğerlerinden artısını ve somut faydasını gösterme,
  • Çizgi altı ve üstü süreçler,
  • Firma markası ve ürün markası oluşturulması ve müşteri tarafındaki algısı,

2) Satış Süreci Yönetimi

  • Satış sürecine etki eden faktörler,
  • Satış öncesi hazırlık, satış süreci ve satışı sonlandırmak,
  • Ürün lansmanı, Müşterinin ihtiyacını tam anlamak, müşteride ihtiyaç oluşturmak nasıl gerçekleştirilir,
  • Zor müşteriyle başa çıkma, onun dilinden konuşma ve doğru iletişim kurma yöntemleri,
  • Farklı müşteri kişiliklerini tanıma, Müşteri profilini iyi anlamak,
  • Bilinçli Müşteri, Mükemmeliyetçi Müşteri, Duygusal Müşteri.
  • Satışta 80 / 20 Kuralı, 3H faktörü,

3) İletişim Becerileri ve Beden Dili;

  • Temel iletişim ve sunum kabiliyeti,
  • Beden Dilini doğru kullanma,
  • Hangi hareket ve duruşlar hangi mesajı verir?
  • Farklı müşteri profilleriyle nasıl diyalog kurulmalı?

İŞ ORGANİZASYONU EĞİTİMİ

Teknoloji ve bilginin hızla yenilendiği dünyamızda, büyük küçük tüm işletmelerde iş organizasyonları vazgeçilmez unsur haline gelmiştir. Bilginin hızlı bir şekilde işlenmesi ve kontrolü açısından organizasyon şemaları bir gereklilik halini almıştır. İş organizasyonunda başarı, çalışanların çalışmalarında verimli olmalarına bağlıdır. Endüstriyel yönetim nedir, diye düşündüğümüzde öncelikle şunu söyleyebiliriz; malzeme ve parayı en verimli bir şekilde kullanabilmek için üretimin kontrol altında tutulması işlemidir. Bir mamul tasarlarken sadece kendi ülkenizdeki standartlara uygun olarak değil, tüm dünyanın belirlemiş olduğu standartlara uygun seçim yaparsanız, sizi başarıya ulaştıracak yoldan ayrılmamış olursunuz. Endüstriyel yönetim programının amacı, sanayi kuruluşları ve fabrikalarda üretim aşamalarının değişik bölümlerinde iş organizasyonu ve işçileri yönlendirecek ara elemanı yetiştirmektir. Organizasyon açısından bütünleşme, prosesler arasında daha sıkı bir koordinasyon yapısı kurarak işletme fonksiyonlarını bir araya getiren ve bilgi araçlarının etkin kullanımını sağlayan bir kavramdır. Bu sadece bir parçanın değil, satın almadan stok kontrolüne, talep tahminlerinden, muhasebe kayıtlarını oluşturmaya kadar tüm işletme fonksiyonları arasında elektronik bir bağ kurulması anlamındadır. Temel hedef, tüm kullanıcıların ulaşabileceği tüm işletme süreçlerinin ve karar süreçlerinin üzerinde bulunduğu bir veri tabanı oluşturabilmektir Eğer organizasyon birbirinden bağımsız ve kendi stratejileri ile performans ölçütleri olan fonksiyonlar olmaktan öteye gidemiyorsa entegrasyondan söz etmek mümkün olmayacaktır.

İKNA TEKNİKLERİ EĞİTİMİ

İkna bir sonuçsa eğer, ikna sanatı bu sonuca ulaşmak için uygulanan süreci en iyi şekilde idare etme yöntemlerinin bütünüdür…
Bu eğitimin adının ikna mühendisliği olmasının sebebi, ikna ile ilgili formüllerin doğru uygulandığı takdirde tıpkı mühendislikteki gibi kesin ve net sonuçlar alınmasıdır. Eski öğretilerden günümüzdeki bilimsel bulgulara kadar ikna sanatının gizli kalmış bütün teknikleri bu eğitimde verilmektedir. Eğitimin amacı katılımcılara sadece teorik bilgiler verilmesi değil, aynı zamanda farkındalık kazandırarak teknikleri özümsemelerini sağlamaktır.

Eğitim İçeriği:

  • İknanın Psikolojisi
  • Kişiler arası iletişimde ikna teknikleri
  • İş hayatında ikna teknikleri
  • Özel hayatta ikna teknikleri
  • Algı yönetimi
  • Yeni bir fikri nasıl kabul ettiririz?
  • Satışta ikna teknikleri
  • İknada beden dili kullanımı
  • Göz Erişim İpuçları

YÖNETİM BECELERİ EĞİTİMİ

Yönetim Becerileri Eğitimi'nin temel amacı, modern yönetim yaklaşımları çerçevesinde lider yöneticilik bilgi ve becerilerini etkileşimli bir ortamda katılımcılara kazandırmaktır. Değişim basamaklarında başarılı adımlar atmak ve iyi sonuçlar almak için gerekli bilgi beceri ve uygulamaların aktarıldığı Profesyonel Yönetim Becerileri Eğitimi'nin değişimi yaşatıyor...

  • Lider ve Yönetici
  • Güçlü Kişilik Özellikleri
  • Açıklık
  • Karizma
  • Mücadele Ruhu
  • Yaratıcılık
  • Güven
  • Nitelik ve Bilgi
  • Üstün Yönetsel Beceriler
  • Uzağı Görme
  • Hedef Belirleme
  • Ortaklık Yaratma
  • Yetki Devri
  • İnsan ve Bilgi Odaklı Olma
  • Organizasyonu Bütünüyle Görebilme
  • Etkin İnsan Kaynakları Yönetimi
  • Çatışma ve İletişim Yönetimi
Bu etkinliğin süresi geçmiş
Düzce Üniversitesi Konferans Salonu
Düzce / Merkez
Düzce Üniversitesi Merkez Yerleşkesi Konuralp