Olağanüstü Satış Performansı

Etkinlik Detayları

Eğitimin Kapsamı ve Hedefi

İşletmelerimiz özellikle ekonomik durgunluk dönemlerinde rekabeti çok daha yoğun yaşıyor ve hayatta kalabilmek için çok kanlı bir savaş veriyor. Bu savaştan zaferle ayrılabilmek için ya hiçbir köpekbalığının olmadığı yepyeni denizler arıyor ya da savunduğu cephelerde çok güçlü silahlara ihtiyaç duyuyor. Her iki durumda da rekabetten sıyrılmanın yolu olarak karşımıza doğruluğu bilimsel olarak kanıtlanmış ve “ekonomik değerlere” dönüştürülebilen pratik ve özelleşmiş bilgiler çıkıyor.
Sizler de bu programının sonunda müşterilerin satın alma davranışlarının altında yatan nedenleri, iknanın psikolojik temellerini ve algıların nasıl değiştirilebileceğini gerçek hayattan örneklerle öğrenebilir ve bu değerli ipuçlarını kendi işinize uyarlayarak bir MÜŞTERİ MIKNATISINA dönüşebilirsiniz…

Kimler Katılmalı

• Şirketlerin “satış ve pazarlama” temsilcileri
• Pazarlama iletişiminde reklam, sosyal medya ve halka ilişkiler bölümleri
• Çalışan ilişkilerini güçlendirmek isteyen IK ve birim yöneticileri
• İletişim, sunum ve müzakere becerilerini geliştirmek isteyenler…

İçerik

• Beynimizde karar alma süreci nasıl işliyor? Bizi satın almaya yönlendiren güdüler nelerdir?
• Ekonomik durgunluk dönemlerinde müşterilerimizin “algı filtrelerini” nasıl aşar ve mesajlarımızı onların zihnindeki “gerçek karar verici” kısma en etkili, en hızlı ve en kalıcı şekilde nasıl iletiriz?
• Müşterilerin güvenini kazanmamızı, onlarla uyumu yakalamamızı ve satın alma motiflerini bulmamızı sağlayacak bütünsel yaklaşımın formülü nedir?
• İlişkileri doğru yönetebilmek adına müşterilerimizin “gerçek hislerini ve düşüncelerini” tüm iletişim kanalları üzerinden (beden dili, yüz ifadeleri, ses, kelimeler, tarz) nasıl okuyabiliriz?
• Önceliği müşterisinin hayatına değer katmak olan satışçıları baskıcı, zorlayıcı ve manipülatif satışçılardan ayıran özel “davranış kalıpları” nelerdir?
• Satış görüşmelerinde müşterimizin ilgisini nasıl canlı tutabilir ve mesajımızı her zaman hatırlanır kılabiliriz?
• Müşteri üzerinde “acıya sebep olan sorunları” ortaya çıkaracak “soru kalıpları” nelerdir? Bu süreçte “aktif dinleme” nasıl yapılır ve “yapıcı geribildirim” nasıl verilir?
• Çalıştığımız kişilerden taahhüt nasıl alınır? Ve bu protokole bağlı kalmaları nasıl sağlanır?
• Sadık müşteriler yaratarak bizimle tekrar çalışmalarını ve bize referans müşteriler getirmelerini nasıl sağlarız?
• Müşterilerin satın alma davranışlarını yöneten “Uyum>İstek>Hareket>Tatmin>Tekrar” döngüsünü nasıl cazip kılabilir ve süreklilik kazandırabiliriz?
• Yalnızca müşterilerimizde değil, kendi ekibimiz içinde de “motivasyon, aidiyet duygusu ve verimlilik” nasıl ortaya çıkarılır?
• Nöro Satış sürecini yapılandırmak… (Uyum & Güven > Mevcut Durum > İstenilen Durum > Engeller > Çözümler > Planlama > Taahhütler > Takdir > Takip)

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Mercure Hotel
İstanbul / Beşiktaş
Balmumcu Mahallesi, Barbaros Blv. No:165, 34349 Beşiktaş/İstanbul
Etkinlik Konuları