Nöropazarlama Eğitimi (Neuromarketing Workshop)

Eğitim / Pazarlama

24 Şubat 2018, Cumartesi

13:30 - 17:30

Ücretli

0 539 305 13 55

contact@neuro-mar.com

Facebook

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Tüketicinin zihinsel süreçlerine doğru bir yolculuğa çıkmaya hazır mısınız?

  • Tüketici nasıl karar alır? Satın alma kararlarını etkileyen faktörler nelerdir?
  • Zihinsel süreçlerin sadakat yaratma ve satın alma noktasında etkisi nedir?
  • Biz ne söylüyoruz? Tüketici ne anlıyor?
  • Algıyı etkileyen faktörler neler? Tüketici hangi uyaranlardan ne şekilde etkilenmekte?
  • Nöropazarlama yöntemlerini pazarlama iletişimi stratejimde ve reklam kampanyalarımda nasıl uygulayabilirim? 
  • Nöropazarlama araştırmaları yürütürken nelere dikkat etmeliyim?
  • Offline mecralar dışında, dijital mecralarda da tüketicilerin kalbini fetheden bir marka nasıl olabilirim?

EĞİTMEN: SEDA GENÇ - Nöropazarlama Stratejisti & Kurucu, NEUROMAR 
Seda Genç dünyaca ünlü nöropazarlama şirketi Neurons Inc'in Türkiye'de yetkilendirdiği tek kişidir. Hakkında bilgi için: http://sedagenc.com/hakkinda/

* Eğitim sonunda adınıza özel eğitim sertifikası ve kaynak paylaşımı yapılacaktır.

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Workhaus
İstanbul / Şişli / MASLAK
Büyükdere Cad. No:257 Nurol Plaza 21/A Maslak, İstanbul
Etkinlik Konuları
Seda Genç
Pazarlama Psikolojisi, Nöropazarlama, Pazarlama İletişimi