NÖROBİLİM VE PSİKOLOJİ TEMELLİ PAZARLAMA STRATEJİLERİ EĞİTİMİ

Eğitim / Pazarlama

23 Aralık 2017, Cumartesi

10:00 - 17:00

Ücretli

0212 3679217

contact@neuro-mar.com

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Tüketicinizin zihninden geçenleri anlayıp doğru pazarlama ve iletişim stratejileri çizmeye hazır mısınız? 
Üstelik bu sefer eğitim için Türk Telekom Stadı’ndayız!

1 Tam gün – Uluslararası Sertifikalı – Kaynak Paylaşımlı

Teoriden ziyade pratik bilgileri ve uygulamadaki örnekleri paylaşıp vakalar üzerine çalışacağımız eğitim sonrasında aşağıdaki soruların cevaplarını bulacaksınız: 

  • Tüketici nasıl karar alır? Satın alma kararlarını etkileyen faktörler nelerdir?
  • Zihinsel süreçlerin sadakat yaratma ve satın alma noktasında etkisi nedir?
  • Biz ne söylüyoruz? Tüketici ne anlıyor?
  • Algıyı etkileyen faktörler neler? Tüketici hangi uyaranlardan ne şekilde etkilenmekte?
  • Nöropazarlama yöntemlerini pazarlama iletişimi stratejimde ve reklam kampanyalarımda 
nasıl uygulayabilirim? Nasıl daha ikna edici olabilirim?
  • Nöropazarlama araştırmaları yürütürken nelere dikkat etmeliyim?
  • Offline mecralar dışında, dijital mecralarda da tüketicilerin kalbini fetheden bir marka nasıl 
olabilirim?

EĞİTMEN: SEDA GENÇ - Nöropazarlama Stratejisti & Kurucu, NEUROMAR - NEURONS INC PARTNER -
Hakkında bilgi için: http://sedagenc.com/hakkinda/

* Eğitim sonunda adınıza özel, dünyaca ünlü nöropazarlama şirketi Neurons Inc tarafından yetkilendirilmiş uluslararası eğitim sertifikası ve kaynak paylaşımı yapılacaktır.

Sorularınız için contact@neuro-mar.com adresine e-mail atabilirsiniz.

GS Workinton
İstanbul / Şişli / MASLAK
Türk Telekom Arena
Etkinlik Konuları
Seda Genç
Pazarlama Psikolojisi, Nöropazarlama, Pazarlama İletişimi