Google Analytics Eğitimi

Eğitim / Pazarlama

17 Nisan 2016, Pazar

11:00 - 17:00

Ücretli

Facebook

Twitter

Etkinlik Detayları

GOOGLE ANALYTICS SERTİFİKASYON PROGRAMI

(GOOGLE ANALYTICS CERTIFICATE)

 

Dijital dünyanın en çok kullanılan Analiz ve Raporlama araçlarından Google Analytics’i detaylarıla öğrenebileceğiniz Google Analytics Eğitim programı 17 Nisan 2016 Pazar günü İstanbul Taksim CVK Hotelde!

Google Analytics; kullanım alanları, zengin içeriği ve geri dönüşüm sonuçlarını içeren detayları ile sektörün en etkili isimleri tarafından aktarılacak.

 

Google Analytics

“Google Analytics, Google’ın ücretsiz kullanıma sunduğu, dünyada en çok kullanılan ölçümleme ve analiz aracıdır. Kullanıcı kitlesi, davranışları, trafik kaynakları ve dönüşümler  hakkında detaylı bilgi edinimi sağlar.”

.

17 NİSAN 2016 | PAZAR | 11:00-17:00

Google Analytics Eğitimi için Ön Bilgi Gerekli midir?

Google Analytics eğitimi temel düzeyden başlayacak olduğundan genel katılıma açıktır. Katılımcıların web sitelerinin temel çalışma mantığı hakkında bilgi sahibi olması, raporları anlamak ve yorumlamak için istatistiki bakış açısına sahip olması verimi arttıracaktır.

Google Analytics Eğitimine Kimler Katılmalıdır?

-       İşletmelerin/Markaların Pazarlama yetkilileri/sorumluları,

-       Web sitesinin performansını ölçmek isteyen,

-       Dijital pazarlama alanına ilgi duyan bireyler,

-       Sosyal Medya uzman ve yöneticileri,

-       Kendi işini kurmak isteyenler ve / veya kendisini bu alanda yetiştirmek isteyen,

-       Bir şirkette web yöneticisi olmak isteyen,

-       Bir dijital ajansta çalışmak isteyen,

-       Kariyerine yepyeni bir ufuk açmak isteyen kişiler,

-       Kendi işletmesinin dijital reklam çalışmasını yürütmek isteyen kişiler katılabilir.

Google Analytics Eğitiminin Faydaları Nelerdir?

-       Web sitesi, mobil site ve mobil uygulamanızı ölçümleyerek elde ettiğiniz verilerin analizi ve yorumlanması

-       Site içi teknik analizi ve yorumlanması

-       İçerik performansının analizi ve yorumlanması

-       Adwords kampanyalarının detaylı analizi ve yorumlanması

-       Gelişmiş kullanıcı segmentasyonlarının oluşturulması ve oluşturduğunuz kitlelerin Adwords kampanyalarında kullanılması

-       Kampanyalar arası dönüşüm performansının analiz edilerek, dijital bütçe planlamasının yapılması

-       Dönüşüm oranını arttırmaya yönelik analizler ve yorumlanması

-       Gelişmiş e-ticaret analizleri ile karlılığın arttırılması

 

EĞİTİM KONULARI

Google Adwords Eğitim Konuları:

1.         Analytics Temel Metrikler (Ziyaret, Ziyaretçi, Sayfada Kalma Süresi, Hemen Çıkma Oranı vb)

2.         Hesap, mülk yapısı

3.         Analytics Data Katmanları (Ziyaret, Sayfa Görüntüleme, Ziyaretçi)

4.         Analytics Rapor Katmanları (Kitle, Edinme, Davranış, Dönüşümler vb)

5.         Etkinlik Ölçümleme

6.         İlişkilendirme Modelleme Aracı

7.         Özelleştirilebilen Değişkenler

8.         Otomatik Raporlar / Uyarılar

9.         Trafik Raporları

10.      E-ticaret Raporları

11.      Adwords Raporları

12.      SEO Sorgu & Açılış Sayfası Raporu

13.      İçerik Analizi

14.      Dönüşüm Raporları

15.      Macro ve Micro Hedeflerin Tanımlanması

16.      Hedef Tanımlama

17.      Site içi Arama – Kurulum / Kullanım

18.      Profil Filtreleri

19.      Sosyal Medya Etkileşim Analizi

20.      Cihazlar Arası Performans Analizi

21.      Hedef Dönüşüm Analizi

22.      Kohort Analizi

23.      A/B Testleri – Denemeler

24.      Çok Kanallı Huniler

25.      Up-sell, Cross-Sell, Related-products Analizi

26.      İlişkilendirme Modellem Analizi

27.      Çok Kanallı Dönüşümlerin Analizi

28.      Lifetime Value Analizi

 

Eğitim Bedeline Neler Dahil?

  • İngilizce – Türkçe KATILIM SERTİFİKASI
  • Promosyon ve İndirimler
  • Ücretsiz Telefon/E-posta Desteği
  • Eğitim materyalleri
  • Alanında Uzman Eğitmenlerden alınacak teorik ve uygulamalı eğitim 
  • Otel Konforunda Eğitim
  • Sıcak, Soğuk İçecekler ve İkramlar

 

 

EĞİTMENLER;

Şahin Seçil / Frosmo'da Product Manager

Ege Üniversitesi İstatistik bölümü mezunudur. GroupM'de SEM Manager görevinden sonra, iProspect Türkiye'de Web Analytics Director olarak görev yapmıştır.. Üniversitelerin çeşitli sertifika programlarında Analytics & SEM eğitimleri vermekte olup, çeşitli bloglarda "Dijital Pazarlama" hakkında makaleler yayınlamaktadır.

 

 

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Koç Üniversitesi Kuluçka Merkezi
İstanbul / Şişli / ŞİŞLİ
19 Mayıs Cad. Golden Plaza Kat:1 No:1
Etkinlik Konuları
Şahin Seçil
Web Analytics Direktörü