Facebook-Instagram Reklamcılığı Eğitimi [Ankara]

Etkinlik Detayları

Facebook ve Instagram reklamları sayesinde yeni müşteriler bulabilir ve onlarla uzun süren bağlar kurabilirsiniz. Hedefinize en uygun adımları belirlemek, performans odaklı reklam stratejileri geliştirmek için Digital Marketing Specialist Ömer Burak Özdemir eğitmenliğinde gerçekleşecek Facebook ve Instagram Reklamcılığı Eğitimi’ni kaçırmayın!

1,8 milyardan fazla insan hem arkadaşlarıyla, akrabalarıyla iletişim kurmak hem de önem verdikleri şeyleri keşfetmek için Facebook’u kullanıyor.

Türkiye’de en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri olan Instagram, reklam seçenekleri ile büyük – küçük birçok işletmeye önemli bir imkan sunuyor. İşletmeler, Instagram üzerinden eriştikleri hedef kitleleriyle interaktif bir iletişim kurarak itibarını güçlendiriyor.

Gerekli Ön Bilgiler Nelerdir, Herkes Katılabilir Mi?

Facebook ve Instagram Reklamcılığı eğitimine katılmak için temel seviye bilgisayar bilgisine sahip olmanız yeterlidir. Eğitim tüm katılımcılara açıktır.

Bu Eğitime Kimler Katılmalıdır?

▶Markalar,
▶İşletme sahipleri,
▶E-ticaret sitesi sahipleri,
▶Girişimciler,
▶Bloggerlar,
▶Facebook sayfa sahipleri,
▶Instagram sayfa sahipleri,
▶Pazarlama departmanı yönetici ve çalışanları,
▶Reklam hesap yöneticileri,
▶Yeni bir kariyer edinmek isteyenler,
▶Sosyal medya reklamcılığı ile ilgilenen herkes.

Eğitim Bedeline Neler Dahil?

✔ İngilizce – Türkçe KATILIM SERTİFİKASI,
✔ Promosyon ve İndirimler,
✔ 7/24 Ücretsiz Telefon/E-posta Desteği,
✔ Eğitim materyalleri,
✔ Alanında Uzman Eğitmenlerden alınacak teorik ve uygulamalı eğitim,
✔ Otel Konforunda Eğitim,
✔ Sıcak, Soğuk İçecekler ve İkramlar.

FACEBOOK-INSTAGRAM REKLAMCILIĞI 

Eğitim Başlıkları

Facebook Reklamcılığına Giriş 
Online Dünyada Facebook Reklamcılığının Önemi ve Fırsatlar 
Hedef Oluşturma 
Facebook Business Manager Kullanımı 
Power Editör Kullanımı 
Pazarlama Amacına Göre Facebok Reklam Modelleri 
Bilinirlik Oluşturma 
Sayfa Tanıtımı Reklamları 
Marka Bilinirliği Reklamları 
Yerel Bilinirlik Reklamları 
Erişim Reklamları 
İlgi Oluşturma 
Etkinlik Reklamları 
Trafik Reklamları 
Etkileşim Reklamları 
Uygulama Yüklemeleri 
Video Görüntülemeleri 
Potansiyel Müşteriler Bulma 
Dönüşüm 
Dönüşümler 
Mağaza Ziyaretleri 
Ürün Kataloğu-Satışlar 
Teklif Sistemleri ve Hedef Kitle Oluşturma 
Teklif verme seçenekleri (TBM, BGBM vd.) 
Teklif sistemlerinin avantaj ve dezavantajları 
Hedefleme Seçenekleri ve Doğru Hedef Kitle Seçimi 
Özel Hedef Kitle Oluşturma 
Kitleleri Hariç Tutma 
Dönüşüm Oluşturma ve Takibi 
Fcebook Pixel Türleri 
Özel dönüşüm oluşturma 
URL parametreleri ve pixel takibi 
Etkili Facebook Reklamları İçin İpuçları ve Örnekler 
Facebook Reklamlarında A/B Testleri 
Facebook Sayfa Reklamlarında 0,003 TL Ödemenin İpuçları ve Teknikleri Copy 
Facebook Video Reklamlarında 0,0004 TL Ödemenin İpuçları ve Teknikleri 
Örnek reklam çalışmaları ve değerlendirmeler 
Soru-Cevap Bölümü 
INSTAGRAM REKLAMCILIĞI 
Instagram hesabını bağlama 
Yüksek performanslı Instagram reklamları oluşturma 
Instagram reklamı oluştururken dikkat edilmesi gereken unsurlar 
Instagram reklamları için reklam ilkeleri 
Instagram kalite kuralları nedir? 
Instagram reklamlarında bütçe planlaması nasıl olmalıdır? 
Reklamları düzenleme ve yönetme 
Instagram reklam sonuçlarını görme ve ölçme 
Instagram reklamlarında doğru hedef kitle seçimi nasıl olmalıdır? 
Instagram reklam modelleri 
Görsel Öne Çıkarma 
Hikaye Reklamları 
Video Öne Çıkarma 
Uygulama İndirme 
Çoklu Görsel Öne Çıkarma (carousel ads) 
Soru-Cevap Bölümü

Eğitmen

Ömer Burak Özdemir

Digital Marketing Specialist at Adore

 

Üniversite yıllarında hobi amaçlı çeşitli internet siteleri açıp daha sonra bunları gelir modeline dönüştüren Ömer Burak, farkında olmadan sevdiği ve mutlu olacağı mesleği keşfetti. Bu süreçte bireysel bilgi ve tecrübe kazanırken daha sonra bunları kurumsal hayata aktarmaya başladı. 2011 yılından beri e-ticaret sitelerinin yönetimi, geliştirilmesi ve pazarlanması için markalar tarafında görev aldı. Bir çok kişi ve kuruma performans reklamcılığı, e-ticaret, dijital strateji gibi konularda danışmanlık yaptı. 2015 Türkiye Geneli Seçimleri'nde siyasi dijital pazarlama projesini yönetti. Uzmanlık alanları arasında: Google Analytics, Adwords, Facebook Ads, Google Data Studio, SEO & SEM, gibi konular bulunmaktadır. Sürekli araştırmayı ve kendini geliştirmeyi seven Ömer Burak Özdemir’in ilgi alanları arasında Artificial Intelligence, Machine Learning, Business Intelligence Analyst gibi konular yer almaktadır. Şuan Adore'de Dijital Pazarlama Uzmanı olarak görev almaktadır.

 

Eğitim Fiyatı ve Ödeme Seçenekleri

◆ Facebook-Instagram Reklamcılığı Eğitim Fiyatı KDV Dahil 399 TL’dir. Ödemeyi sitemiz üzerinden kredi kartı ile peşin, taksitli ya da havale ile yapabilirsiniz.

◆ Öğrenci katılımlarında, 3 ve üzeri grup katılımlarına özel indirim oranı belirlenir.

◆ Birebir özel eğitimler ve kurumsal katılım talepleriniz için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Eğitim Detayları

15 Eylül Pazar:  Facebook ve Instagram Reklamcılığı Eğitimi
Yer:  Liman Kitap – Kahve
Kızılırmak Mahallesi, Ufuk Ünv. Cd No:8, 06510 (Çankaya / Ankara)

 

Daha fazla bilgi için; 0212 983 51 39 no’lu telefonu arayabilir ya da bilgi@dijitalpazarlamaokulu.com mail adresi ile iletişim kurabilirsiniz.

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Liman Kitap - Kahve
Ankara / Çankaya
Kızılırmak Mahallesi, Ufuk Ünv. Cd No:8, 06510
Etkinlik Konuları
BUNLARA DA GÖZ ATABİLİRSİNİZ
Analytics Meetup | SEO
Kworks / Koç Üniversitesi Kuluçka Merkezi