Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı

Eğitim / Medya ve İletişim

7 Eylül 2013, Cumartesi - 21 Eylül 2013, Cumartesi

09:00 - 19:00

Ücretli

Etkinlik Detayları

“Sosyal Medya Yönetimi; kısa dönemli bir planlama değil, uzun dönemli bir yolculuktur. Dolayısı ile sabırlı olmalı ve doğru adımlar zamanında atılmalıdır.”

AMAÇ

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı’nın amacı;  hızlı gelişmekte olan Dijital Endüstri kapsamında yer alan Sosyal Medya uygulama ve stratejilerinin doğru algılanıp doğru uygulanması konusunda daha bilinçli ve yetkin kişilerin yetiştirilmesini hedeflemektedir.

KİMLER KATILMALI:

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı’na; ajans çalışanları, halkla İlişkiler konusunda görev alanlar, pazarlama uzman/danışman/müdürleri, satış müdür ve sorumluları, reklam danışman ve müdürleri, gazeteciler,  iletişim fakülteleri ve meslek yüksekokullarında okuyan öğrenciler, yeni mezunlar,  sosyal medya uzmanlığı yolunda adım atmak isteyenler, Sosyal Medya iletişimini kurumsal hizmet olarak almak isteyen kurumlar, kariyerini geliştirmek isteyenler, kariyerinde değişiklik yapmak isteyenler, yenilikçi ve girişimci ruha sahip herkes rahatlıkla katılabilir.

EĞİTİM SONUNDA ELDE EDİLECEK KAZANIMLAR

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı, gerçek dünya ile çok hızlı gelişmekte olan dijital endüstri dinamiklerini titizlikte dikkate alınarak ortaya çıkarılmıştır. Bu programın bir hikayesi vardır: Mevcut ekonomik yapı, temel kavram ve düşüncelerden hareket ile başlar, teknolojinin hızlı gelişimini bu yapı içine katar, Sosyal Medyanın cazibesi ile birlikte geleceğin teknoloji ve tüketici eğilimlerini aynı pota içerisinde entegre eder.

  • Sanal dünya ile gerçek dünya arasındaki farklar
  • Sanal dünya ile gerçek dünya arasında doğru entegrasyonun sağlanması
  • Sosyal Medya mecralarının etkin kullanımı
  • Markalara uygun Sosyal Medya mecralarının seçimi
  • Sosyal Medya raporlamaları
  • Sosyal Medya’nın yapısı ve büyüklüğü
  • Marka algısını, sosyal medya aracılığıyla arttırmak ve sürekliliğini sağlamak
  • Topluluklar içerisinde potansiyel müşterilerle samimi ve şeffaf ilişkiler geliştirmek ve sürekliliğini sağlamak,
  • Çift yönlü iletişim temelinde diyaloglarla yaşayan marka imajını geliştirmek
  • Pazarlamada etkinliği arttırmak, satışta sürekliliği sağlamak
  • Müşteri kayıp oranında düşüş, yeni yatırım olanaklarına fırsat yaratmak,
  • Yeni servisler, ürünler ve uygulamalarla ilgili bilgileri hedef kitleye ulaştırmak, görüşlerini toplamak, toplanan geri bildirimler ile hızlı güncellemeler sağlamak
  • Yeni iş fırsatlarının belirlenmesine ve çapraz satış olanaklarının gelişmesine yardımcı olmak
  • Marka elçileri oluşturmak, elçilerin marka için çalışmasını sağlamak, müşteri sadakatini sağlamak
  •  Müşteri Deneyimi Yönetimi’ni (CEM-Customer Experience Management) verimli bir şekilde yürütmek. 

EĞİTİM TARİHLERİ:

 7 Eylül 2013 Cumartesi

14 Eylül 2013 Cumartesi

21 Eylül 2013 Cumartesi

EĞİTİM SAAT ARALIĞI:

09:00 – 19:00

EĞİTİM SÜRESİ:

1 Gün: 9 Saat | 3 Gün| Toplam: 27 Saat

EĞİTİM YERİ:

İstanbul Ticaret Üniversitesi (Bursa)

Odunluk Mah. Liman Cad. No: 7 Kumova Plaza Kat: 5 Nilüfer/BURSA

KATILIMCI SAYISI:

Min: 12 Kişi | Maks: 20 Kişi

EĞİTİM BEDELİ:

700 TL + KDV (%8)

Bu etkinliğin süresi geçmiş
İstanbul Ticaret Üniversitesi (Bursa)
Bursa / Nilüfer
Odunluk Mah. Liman Cad. No: 7 Kumova Plaza Kat: 5
Etkinlik Konuları