Dijital Pazarlama Günleri ” Öğrenilmiş Dersler"

Eğitim / Pazarlama

30 Nisan 2016, Cumartesi - 14 Mayıs 2016, Cumartesi

09:00 - 09:00

Ücretli

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

“DİJİTAL PAZARLAMA GÜNLERİ”, 7den 70’e herkes sosyal medyada ve insanlar ürün ve hizmet almadan önce intrnette araştırma yapıyorlar. “Sosyal Ticaret Dönemi” başladı Ticari firmalar, interneti işe kattıkları oranda pazarda rekabet avantajı elde edecekler ve varlıklarını sürdürebileceklerdir.

Sosyal medya araçlarını etkin kullanarak müşteri adaylarına ulaşma, onlarla sürekli etkileşim halinde olmanın en önemli aracı “Sosyal Medya”dır.Eğitimde sosyal medya araçlarını etkin kullanılması anlatılacaktır. Binlerce markanı dijital pazarlama işlerini yapan konuşmacılar, deneyimlerini katılımcılara aktaracaklardır.

HEDEFLER

Programımıza katılan kişiler;
•  Ticaretin nasıl sosyal ticarete dönüştüklerini göreceklerdir. Sosyal Ticaret planı hazırlanması konusunda bilgi ve beceri sahibi olacaklar.

  • Ürün ve Hizmetleriyle Sosyal Medyada (Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube vb) pazarlamanın inceliklerini başarılı ve başarısız uygulama örneklerini izleyerek öğreneceklerdir.
  • Ürün ve Hizmetlerinin Google gibi Arama Motorlarında üst sıralarda çıkmasına yönelik bilgilerin yanı sıra Sosyal Ağlardaki bilgilerinin Google’de nasıl üst sıralarda çıkacağı konusunda bilgi ve beceri elde edineceklerdir.

 İÇERİK

1.Dijital Dünya, Yeni Medya, Sosyal Medya Nedir? Dijital Trendler

2.Dijital Pazarlamanın Temel Metrikleri

– CPC / CPM / CPA / CPL /CTR / ROI / COnversion Rate

3.Dijital Pazarlama Kanalları

– Remarketing / Affiliate / Adwords / Video ( Youtube) / Facebook / Google Display Networ

4.Dijital Pazarlama Stratejileri, Planları ve Taktikleri

5.Dijital Pazarlama İletişimi ve Dijital PR

6.Bloglarla Marka Bilinirliğini Arttırma ve Pazarlama

7. Facebook, Twitter ve Linkedin’da Marka Bilinirliğini Arttırma’nın Yöntemleri ve Pazarlama

8. Diğer Sosyal Ağlarda Marka Bilinirliği Arttırma’nın Yöntemleri ve Pazarlama

9. Arama Motoru ve Sosyal Medya Optimizasyonu

10. E-Posta Pazarlama ve E-Posta Kampanya Yönetimi

10. Dijital Reklam Yönetimi

11. Online İtibar Yönetimi ve Dijita Kriz Yönetimi

12. Ölçüm ve değerlendirme

13.  Mobil Pazarlama Trendleri, Araçları ve Yöntemleri

14. Dijital Ajans Seçimi İletişimi Kurumsal Sosyal Ağlar

15. Topluluk Yönetimi

16. Bütçe Yönetimi

17. Proje Yönetimi

18. Dijital Pazarlamanın Hukuksal Boyutları

KİMLER KATILMALI

  • Pazarlama ve Satış Profesyonelleri (Yöneticiler, Uzmanlar, Uzman Yardımcıları)
  • Ürün ve Hizmet Geliştiricileri, Sosyal Medya Konusunda Çalışanlar, Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkileri Çalışanları
  • Kendi İşinin Patronu ve Kendi İşini Kurmak İsteyenler

Konuşmacıları

Ali Babaoğlan, Dijital Strateji Uzmanı, Linkedin Eski Emea Bölge direktörü

Burak Bakay, The digital agency Genel Müdür

Ceyda Akaydın, Avukat

Ekin Ulukök, Dijital Pazarlama Uzmanı

Emre Gökşin, Gitti Gidiyor, Dijital Pazarlama Uzmanı

Levent Karadağ, Dijital ve Bilişim Stratejisti

Yalçın Parmaksız, Webedia Ülke Müdürü

M.Rıdvan Özdemir, İz İletişim, Dijital İletişim Uzmanı

Murat Erdör, Euromessage Türkiye Müdürü

Nurhan Demirel, Sosyal Medya Uzmanı, Yazar

Pınar Gül, Monitera, Hesap Yöneticisi

Serkan Hacıömeroğlu, Google Los Angeles Ofisi Hesap ve Sosyal Medya Yonetimi Md.Yrd

Yusuf Andıç, GeMedya Dijital Ajans Başkanı

Zehra Öney, Blippar Türkiye Genel Müdürü

Yer: Boğaziçi Üniversitesi Kuzey Kampüsü- Etiler

Katılım Bedeli: Toplam 800-TL/katılımcı (KDV Dahil), Günlük Katılım 300- TL/Katılımcı (KDV Dahil)
Grup indirimi: 3-6 kişilik gruplara %5, 6’dan fazla kişilik gruplara %10 indirim uygulanacaktır. Lisans öğrencilerine %20 indirim vardır.

Katılımcılara BÜYEM ve Bilişim Atölyeleri katılım belgesi verilecektir.

Kayıt: Katılım kayıt için, Eğitimden 2 gün öncesi akşamına kadar, LCV verilmesi ve belirtilecek hesaba ödemenin yapılarak, dekontun paylaşılması gerekmektedir.

Bilişim Atölyeleri ve BÜYEM etkinlik mekanını veya eğitmen(ler)i değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır. İptal durumunda ödenmiş ücretler bir (1) hafta içinde iade edilecektir.

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Boğaziçi Üniversitesi
İstanbul / Beşiktaş / BEBEK
Boğaziçi Üniversitesi, 34342, Bebek / İstanbul Türkiye
Etkinlik Konuları
BUNLARA DA GÖZ ATABİLİRSİNİZ
Analytics Meetup | SEO
Kworks / Koç Üniversitesi Kuluçka Merkezi