Dijital Pazarlama Günleri

Eğitim / Pazarlama

14 Mayıs 2016, Cumartesi

10:00 - 17:00

Ücretli

Facebook

Twitter

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

“DİJİTAL PAZARLAMA GÜNLERİ”

 7den 70’e herkes sosyal medyada ve insanlar ürün ve hizmet almadan önce intrnette araştırma yapıyorlar. “Sosyal Ticaret Dönemi” başladı Ticari firmalar, interneti işe kattıkları oranda pazarda rekabet avantajı elde edecekler ve varlıklarını sürdürebileceklerdir.
Sosyal medya araçlarını etkin kullanarak müşteri adaylarına ulaşma, onlarla sürekli etkileşim halinde olmanın en önemli aracı “Sosyal Medya”dır.Eğitimde sosyal medya araçlarını etkin kullanılması ve gayrimenkula özelleştirilmiş metodlarla gayrimenkul satış, kiralamanın sosyal ağlarda kullanılması anlatılacaktır.

İÇERİK
1. Dijital Dünya, Yeni Medya, Sosyal Medya Nedir? Dijital Trendler
2.Dijital Pazarlamanın Temel Metrikleri
 - CPC / CPM / CPA / CPL /CTR / ROI / COnversion Rate
3. Dijital Pazarlama Kanalları
 - Remarketing / Affiliate / Adwords / Video ( Youtube) / Facebook / Google Display Network
4. Dijital Pazarlama Stratejileri, Planları ve Taktikleri
5. Dijital Pazarlama İletişimi ve Dijital PR
6. Bloglarla Marka Bilinirliğini Arttırma ve Pazarlama
7. Facebook, Twitter ve Linkedin’da Marka Bilinirliğini Arttırma’nın Yöntemleri ve Pazarlama
8. Diğer Sosyal Ağlarda Marka Bilinirliği Arttırma’nın Yöntemleri ve Pazarlama
9. Arama Motoru ve Sosyal Medya Optimizasyonu 
10.E-Posta Pazarlama ve E-Posta Kampanya Yönetimi
11.  Dijital Reklam Yönetimi
12. Online İtibar Yönetimi ve Dijita Kriz Yönetimi
13. Ölçüm ve değerlendirme
14.  Mobil Pazarlama Trendleri, Araçları ve Yöntemleri
15. Dijital Ajans Seçimi İletişimi Kurumsal Sosyal Ağlar
16. Topluluk Yönetimi
17. Bütçe Yönetimi
18. Proje Yönetimi
19. Dijital Pazarlamanın Hukuksal Boyutları
 

 KİMLER KATILMALI
·    Pazarlama ve Satış Profesyonelleri (Yöneticiler, Uzmanlar, Uzman Yardımcıları), Ürün ve Hizmet Geliştiricileri, Sosyal Medya Konusunda Çalışanlar, Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkileri Çalışanları
·    Kendi İşinin Patronu ve Kendi İşini Kurmak İsteyenler
  
Konuşmacıları
Ali Babaoğlan, Dijital Strateji Uzmanı, Linkedin Eski Emea Bölge direktörü
Burak Bakay, The digital agency Genel Müdür
Ceyda Akaydın, Avukat
Ekin Ulukök, Dijital Pazarlama Uzmanı
Emre Gökşin, Gitti Gidiyor, Dijital Pazarlama Uzmanı
Levent Karadağ, Dijital ve Bilişim Stratejisti
M. Yalçın Parmaksız, Webedia Ülke Müdürü
M.Rıdvan Özdemir, İz İletişim, Dijital İletişim Uzmanı
Murat Erdör, Euromessage Türkiye Müdürü
Nurhan Demirel, Sosyal Medya Uzmanı, Yazar
Pınar Gül, Monitera, Hesap Yöneticisi
Serkan Hacıömeroğlu, Google Los Angeles Ofisi Hesap ve Sosyal Medya Yonetimi Md.Yrd
Yusuf Andıç, GeMedya Dijital Ajans Başkanı
Zehra Öney, Blippar Türkiye Genel Müdürü

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Boğaziçi Üniversitesi
İstanbul / Beşiktaş / BEBEK
Boğaziçi Üniversitesi, 34342, Bebek / İstanbul Türkiye
Etkinlik Konuları