Customer Power Conference 2014

Zirve / Pazarlama

26 Kasım 2014, Çarşamba

08:15 - 17:15

Ücretli

0 216 445 95 00

yosunc@eduworks.com.tr

Facebook

Twitter

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

26 Kasım 2014, Sheraton İstanbul Maslak Hotel

Customer Power Conference, “Önce Müşteri” yaklaşımıyla, satış ve pazarlama profesyonellerinin gelişimine ve ilerlemesine önemli katkılar sağlayan bir organizasyondur.

Customer Power Conference’da ulusal ve uluslararası şirketlerin başkanları, CEO’ları, tanınmış satış ve pazarlama profesyonelleri ile yazarlar ve akademisyenlerden oluşan seçkin konuşmacılar bilgi ve deneyimlerini katılımcılarla paylaşıyor.

Customer Power Conference’da;

• Müşterilerin istek ve ihtiyaçlarını doğru anlama, 

• Satış sürecini iyi planlama ve yönetme, 
• Müşteri itirazlarıyla başa çıkma ve ikna etme, 
• Müşterilerle etkili ve sürekli ilişki geliştirme,
• Müşterilere benzersiz deneyimler yaşatma, 
• Müşterilerin memnuniyet ve sadakat düzeylerini artırma,
• Şirket satışlarını ve karlılığını artırma, 
• Satış profesyonellerine pazarlama bakış açısı sağlama 
konularıyla ilgili çarpıcı strateji veuygulamalar katılımcıları bekliyor.

Customer Power Conference, katılımcılara eğitici, interaktif ve sürpriz etkinlikleriyle, farklı ve akılda kalıcı bir konferans deneyimi yaşatırken, satış ve pazarlama profesyonellerinden oluşan konferans katılımcılarıyla iletişim kurma ve network oluşturmaimkanını da sunuyor.

26 Kasım 2014’te, Customer Power Conference'da görüşmek dileğiyle…

Program Akışı

(08:15-08:55)     Kayıt

(09:00-09:15)     Customer Power Conference Başlıyor / Ödül Töreni                

  • Coşkun Çoroğlu / Konferans Başkanı   

(09:15-09:45)     Holding Patronuna Sorduk: Gerçek Patron Müşteri midir?

  • İsmet Abalıoğlu / Abalıoğlu Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
  • Bülent Şenver (Söyleşi Başkanı) / Türk Lider Merkezi Kurucusu, Duayen Bankacı

(09:45-10:30)     CEO’lardan Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi

  • Solmaz Altın / Allianz Türkiye CEO
  • Sertaç Şener / Nokia Komünikasyon A.Ş. Genel Müdürü
  • Dr. Yonca Tomaç Tunç (Oturum Başkanı) / İstanbul Ticaret Üniversitesi ve Galatasaray Üniversitesi Öğretim Üyesi

(10:30-11:00)     Kahve Arası (Networking Coffee)

(11:00-11:40)     Üst Düzey Yöneticilerinden Kanal Yönetimi ve Kanal Geliştirme / Dağıtım Kanallarının Etkin Kullanımı ve Performanslarının Artırılması

  • Mert Gürsoy / Vestel Bayi Kanalı Satış Genel Müdür Yardımcısı
  • Oğuzhan Özark / Denizbank Perakende Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı
  • Halil Kardıcalı / HP Yönetim Kurulu Üyesi ve Hukuk Direktörü
  • Hakan Okay (Oturum Başkanı) / Satış – Pazarlama Eğitmeni, Yazar

(11:40-12:10)     Global Markaların Pazarlama Vizyonları ve Satış Geliştirme Teknikleri

  • Gökçe Özer / Puma Türkiye Ülke Pazarlama Müdürü
  • Seren Alpsan / Pepcico PO1 Satış Strateji ve Transformasyon Direktörü
  • Mehmet Ateş (Oturum Başkanı) / Sunumo - Co founder & CEO

(12:10-13:40)     Öğle Yemeği

(13:40-14:10)     Dijital Olmadan Pazarlama Olur mu? / Digital Marketing ve Sosyal Medya ile Etkili Pazarlama ve Satış Yöntemleri

  • Demir Çilingir / Alafortanfoni Kurucu Ortak
  • Yılmaz Bozan / Gold.com.tr Dijital Pazarlama Direktörü
  • Hakkı Arıkan
  • Prof Dr. İbrahim Kırcova (Oturum Başkanı) / Yıldız Teknik Üniversitesi İ.İ.B.F İşletme Bölümü Öğretim Üyesi

(14:10-14:40)     Ne Olmazsa Satış Olmaz / Müşteri Odaklı Satış Yönetimi ve Satışları Artırmanın Yöntemleri

  • Ceyhun Özata / Turkcell Superonline Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
  • Reha Tunca / Bayer Satış Müdürü
  • Zeki Armağan / Hayat Kimya Yurtiçi Satış Direktörü
  • Serdar Salepçioğlu (Oturum Başkanı) / Satış Fabrikası- Kurucu Ortak

(14:40-15:00)     Kahve Arası (Networking Coffee)

(15:00-15:35)     Üst Düzey Yöneticilerinden Müşteri Geliştirme, Müşteri Sadakati Yaratma ve Müşteri Memnuniyetinde Etkili Yöntemler ve Yeni Trendler

  • Nil Keskin Keleş / DHL Express / Pazarlama, Müşteri İlişkileri ve Kurumsal İletişim’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
  • Faruk Çizmecioğlu / SunExpress Genel Müdür Yardımcısı
  • Engin Baran (Oturum Başkanı) / Stratejik Marka Danışmanı-Öğretim Üyesi

(15:35-16:05)     Satış Gücünüzü Keşfedin / Satışın Altın Kuralları

  • Aziz Emre Günel / Mondelez Satış Direktörü
  • Altan Taşkıran / Garanti Bankası Ödeme Sistemleri Direktörü
  • Taner Özdeş (Oturum Başkanı) / Infonet Genel Müdürü ve “Satışın 10 Altın Kuralı” Yazarı

(16:05-16:25)     Kahve Arası (Networking Coffee)

(16:25-17:15)     Satış ve Pazarlama Otoritelerinden 2015 Yılının Satış ve Pazarlama Trendleri

  • Prof.Dr. Gonca Telli Yamamoto
  • Hakan Ömer Gider / Satış Eğitmeni
  • Zeki Yüksekbilgili / Öğretim Görevlisi

(17:15)              Kapanış

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Sheraton İstanbul Maslak Hotel
İstanbul / Şişli / MASLAK
Büyükdere Cad. No: 233, Üç Yol Mevkii
Etkinlik Konuları