CRM'de yeni trend ''Social CRM''

Eğitim / Pazarlama

13 Mart 2013, Çarşamba

09:30 - 16:30

Ücretli

Etkinlik Detayları

Dünyanın yeni yeni konuştuğu çok popüler bir trend; Social CRM

Dinçer Karaca ve Hakan Akben ile 13 Mart 2013 Çarşamba

CRM nedir?
(Müşteri İlişkileri Yönetimi nasıl yapılır, neden gereklidir, konvansiyonel CRM’in artıları eksileri nelerdir?)

Sosyal Medya nedir?
(Sosyal Medya ne anlama gelir? Sosyal Medya’da müşteri nasıl kontrol edilir, veri nasıl toplanır?)         

Sosyal medya ile CRM nasıl ilişkilendirilir?         

Dijital Pazarlama’da “Social CRM” nasıl yapılır?
(Sosyal CRM kavramı dijital pazarlama stratejilerinde nasıl kullanılır?)        

“Social CRM” uygulamaları ve örnekleri…
(Şu ana kadar dünyada ve Türkiye’de kimler nasıl ve ne şekilde Social CRM yapıyor, Analitik raporlar nasıl alınıyor?)

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Titanic City Hotel
İstanbul / Beyoğlu / TAKSİM
Lamartin Cad. No 47