Çin Yüz Okuma Sanatı Uzmanı Sevgi Karaca İle Müşteri Psiklojik Tanıma ve Çin Yüz Okuma Sanatı Teknikleri İle Doğru İletişim Kurma ve Geliştirme Eğitimi

Eğitim / Kişisel Gelişim

21 Şubat 2015, Cumartesi

09:30 - 17:00

Ücretli

Etkinlik Detayları

Müşterilerin yüzüne baktığınız anda nasıl davranacağınızı anlamak ister misiniz? Ya da işe alımda en doğru kararı vermek. Satış yapmak hiç bu kadar kolay olmamıştı, işe alım da. Eğitimde öncü Boğaziçi Eğitim / Bosphorus Conferences dan yine bir ilk:

MÜŞTERİ PSİKOLOJİK PROFİLLERİNİ TANIMA VE ÇİN YÜZ OKUMA SANATI TEKNİKLERİ İLE DOĞRU İLETİŞİM KURMA VE GELİŞTİRME EĞİTİMİ

EĞİTİMİN AMACI: Her insan duygu, düşünce ve davranışların harmanlandığı gizemli bir kutu gibi. Bu kutuyu açmak,  insanların duygu, düşünce ve davranış biçimlerini anlamak ise hem özel yaşamda hem de iş hayatında doğru iletişimin temel anahtarı. Bu anahtara sahip olmak her ne kadar çok zor olsa da imkansız değil!

Çin Yüz Okuma Sanatı, insan duygu, düşünce ve davranışlarını tanımada denenmiş, faydası görülerek tüm dünyada kullanılan güvenilir sistemlerin en başında gelmektedir. Çin Yüz Okuma Sanatı, sadece insanların yüz hatlarına bakarak duygu,  düşünce ve davranış biçimleri, iletişim stilleri,  güçlü ve zayıf yönleri, stres altında nasıl davrandıkları,  beslenme ve giyim tarzları,  hangi psikolojik ve fizyolojik rahatsızlıklara karşı eğilimli oldukları ve hatta satın alma yönelimleri hakkında oldukça ayrıntılı ipuçlarını sunan bir sistemdir.

Çin Yüz Okuma Sanatı Uzmanı Sevgi KARACA, size  insana dair ne varsa, yüz hatlarından okumanızı sağlayacak bir ANAHTAR bir eğitim sunuyor. Siz de bu eğitime katılıp, Çin Yüz Okuma Sanatı’nın inceliklerini öğrenerek yüz hatlarından karakterleri okuyun  ve iş dünyasında herkesten bir adım önde olun.

 EĞİTİME KİMLER KATILABİLİR?

  • Kendini geliştirmek, gerçek potansiyelini keşfetmek ve yeteneklerine uygun bir kariyer planı yapmak isteyenler
  • İşe alımlarda doğru insanı seçmek ve hali hazırda çalışanlar için uygun kariyer planlaması yapmak isteyen İNSAN KAYNAKLARI SEKTÖRÜNDE ÇALIŞANLAR 
  • Müşterilerine en doğru çözüm sunacak iletişimi kurmak isteyen HALKLA İLİŞKİLER , PAZARLAMA ve SATIŞ ALANINDA ÇALIŞANLAR, İŞ ADAMLARI, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ DEPARTMANI ÇALIŞANLARI, YÖNETİCİ ASİSTANLARI ve  TÜM ÇALIŞANLAR

 

İÇERİK:

MODÜL 1: YÜZ OKUMAYA GİRİŞ

  • Yüz Okumanın Tarihçesi
  • Yüz Okumanın Evrensel Prensipleri

-Yin – Yang Sembolü ve Anlamı

- Beş Element Teorisi

MODÜL 2: BEŞ ELEMENT VE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ

  • Beş Elementin Her Birinin Kendini İfade Ettiği Belirli Yüz hatları, Duygusal ve Bedensel  Yapıları Hakkında Ayrıntılı Bilgilendirme
  • Siz Kimsiniz? – Kişilik Testi Uygulaması (Katılımcılar tarafından yapılacaktır.)
  • Elementler Arası İlişkilerde Uyum ve Uyumsuzluk
  •    Yapıcı ve yıkıcı döngüyü destekleyen elementler hangileridir?

MODÜL 3: BİR YÜZÜ NASIL OKURUZ?

  • Yüzümüzdeki izler ve anlamları
  • Yüzümüzdeki 100 Yaş-100 Mesaj-100 Şifre ve Çözümlemeleri – (Kadın ve Erkek 100 yaş haritaları üzerinde yapılacaktır.)
  • Yüz Hatlarımız ve Ayrıntılı Karakter Okuma Yapabilme(Yüzdeki her hattın karşılık bulduğu ayrıntılı karakter özellikleri anlatılacaktır.)
  • Yüzümüzdeki  Dört Önemli Değişim Dönemi
  • Yüz ve Simetri
  • Yüzümüzdeki  Zenginlik ve Sağlık Şifreleri nelerdir?

MODÜL 4: 60 SANİYEDE YÜZ OKUMAK MÜMKÜN MÜ?

  • 60 Saniyede Yüz Okuma Adımları (Örneklerle uygulamalı olarak anlatılacaktır.)

MODÜL 5: YÜZ OKUMA İLE İLETİŞİMDE BAŞARI SAĞLAMA TEKNİKLERİ

  • Örnek Yüz Okuma Uygulamaları (Katılımcılarla beraber yapılacaktır.)
Bu etkinliğin süresi geçmiş
Radisson Blu Hotel İstanbul
İstanbul / Şişli
19 Mayıs Cad. No: 2