3 Mart 2018, Cumartesi
10:00 - 17:30
Ücretli
Çağrı merkezi ile marka arasında doğrudan bağ bulunmaktadır ve markanızın değerini doğrudan etkilemektedir. Çağrı merkezi strateji, insan kaynakları, teknoloji ve süreç yönetimi bileşenlerinden oluşur. Tüm bileşenlere hakim olmalı ve çağrı merkezinin tüm dinamiklerini dikkatlice yönetmelisiniz. Verimli bir çağrı merkezi yönetiminde nelere dikkate almalısınız sorusuna bu workshop'ta cevap bulacaksınız.
Verimli bir çağrı merkezi yönetiminde nelere dikkate almalısınız sorusuna bu workshop'ta cevap bulacaksınız. Çağrı merkezi bir çok dinamiğin aynı anda dikkatlice planlaması ile yönetilir. Çağrı merkezi kurmak isteyenler, çağrı merkezi sahipleri, çağrı merkezi yöneticileri, çağrı merkezi çalışanları ya da çağrı merkezinde kariyer yapmak isteyenler verimli bir çağrı merkezi yönetimi dinamiklerini gösterebilmek için beklerim.
Program
* Çağrı Merkezi Dünyası * Süreç Yönetimi * Çağrı Merkezi Matematiği * Insource - Outsource
* Çağrı Merkezi Finansı * Verimlilik * Yönetim
https://www.robertomuratozdemir.com/workshop/
https://www.robertomuratozdemir.com/