Avrupa'ya Satış Yapma Sanatı - Müşteri Bulmak, Kalıcı Olmak, Sınırları Aşmak

Eğitim / Pazarlama

26 Mayıs 2018, Cumartesi

09:00 - 17:30

Ücretli

05395768582

info@brexmann.com

Etkinlik Detayları

Satış Süreçlerinde;

‘İhtiyacımız yok’, 
‘Tedarikçimizden memnunuz’, 
‘şu anda yeni bir işbirliği düşünmüyoruz’, ‘
‘Satınalma sürecinde değiliz’, 
‘Siz lütfen iletişim bilgilerinizi genel mail adresimize gönderin, ihtiyaç durumunda size dönüş yaparız’
...

yukarıdaki yanıtlardan en az bir tanesi size ulaşıyorsa ve iletişime geçmek sizin için artık vakit kaybı olmaya başladıysa, nasıl üstesinden gelebileceğinizi ve ‘HAYIR’ diyen müşteri adayını ikna edebilme taktiklerini paylaşıyoruz. ‘Neden olumsuz yanıt alıyorum’, ‘ne yapabilirim’ diye sormayı
bırakıp, harekete geçmenin tam zamanı. 

Avrupa’ya satış yapmanın önemi, bunun için harcanan zaman, emek ve eforu haklı kılsa da, sonuç alınamadığında ciddi vakit ve motivasyon kayıplarına yol açmaktadır. Süreci doğru ve etkin yürütmek hedeflere daha kısa sürede ulaşmanın temelini oluşturmaktadır. Çağımızın ve Avrupa'nın rekabet koşulları kurumların satış ve pazarlama politikalarını revize etmelerini gerektirmektedir; Eskiden geçerli olan pazarlama teknikleri ve satış stratejileri günümüzde geçerliliğini  yitirmiştir. 

Avrupa çalışma psikolojisini tanıyarak, doğru iletişim kurarak, hizmetinizi doğru şekilde sunabilmek ve aldığınız olumsuz yanıtları değiştirmek için - başarıya götürecek yolun ilk adımını profesyonel hazırlıkla atın ve sınırları aşın. 

Progam İçeriği :

- Avrupa çalışma kültürü ve farklılıkları
- Avrupa’da iş geliştirme ve potansiyel tespiti yapabilme
- ‘Satış Rekabettir’ - Rekabeti ölçebilme
- Dil sorununu nasıl çözeriz?
- Genel iş anlayışı ve disiplin
- Büyük ve orta ölçekli firmaların çalışma biçimleri 

- Satış kavramı ve mantığı
- Satınalmacıların beklentileri, ilk iletişim şekilleri
- Avrupalı satınalmacıyı satın almaya ten etkenler
- Müşteriye ulaşmada 4 etkin yol
- Müşteri geliştirme sürecinde, müşteriye karşı yapılan 7 hata
- Doğru soru sorma teknikleri
- Satış Modelleri
- Vakit kaybetmeden doğru müşteriyi seçme
- Otomasyonu nasıl arttırabilirim ?
- Müşteri Ziyareti esnasında dikkat edilmesi gerekenler
- Zor müşteri adaylarını ikna edebilme yöntemleri
- Satış sonrası süreci
- Balık tutarken, olta mı daha iyi ağ mı ?  

- Avrupa’da satış başarı faktörleri
- Satışçının başarısını arttıracak kişilik özellikleri
- Satışçının performansını olumsuz etkileyen durumlar
- Satışçının motivasyonuna etki eden faktörler 
- Bireysel tüyo ve taktikler
- Vaka örnekleri ve uygulamalı anlatım

Program sonrasında kazanacaklarınız:

Avrupa müşteri profilini tanıyacak ve çalışma biçim ve sistemlerini, en iyi şekilde iletişim kurma yöntemlerini, tecrübeli, Satış ve Pazarlama konularında uzman danışman tarafından birebir öğreneceksiniz. Hedeflerinize ulaşmak için izlemeniz gereken yolları, bireysel taktik ve tüyolarla pekiştireceksiniz. Zaman kaybına uğramadan, kısa sürede satış cironuzu arttırabileceğiniz yöntemleri öğreneceksiniz ve çalışma hayatınıza uyarlayabileceğiniz örnekler vasıtasıyla veriminiz artacak. 

 

 

 

 

 

 

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Biz Cevahir Hotel İstanbul
İstanbul / Beşiktaş / GAYRETTEPE
Büyükdere Cad. No:117 34394 Gayrettepe
Polat Keleş
Girişimci | Danışman | Mentör | Yatırımcı | CEO
BUNLARA DA GÖZ ATABİLİRSİNİZ