Türkiye’de ve dünyada her geçen gün artan e-ticaret işlem hacmi , reklam yatırımlarına olan harcama artışını da beraberinde getiriyor.
Rekabetin yoğun olduğu ve reklam maliyetlerinin her geçen gün arttığı e-ticaret sektöründe, reklam kanallarına harcanan yatırımların geri dönüşünün ölçümlenmesi ve analizi ise, pazarlama bütçelerinin çok daha verimli kullanılması için bir gereklilik halini aldı.
Analytics Akademi tarafından aylık olarak düzenlenen ve Türkiye’nin önde gelen dijital pazarlama profesyonellerinin digital analyticsekseninde tecrübelerini paylaştığı Analytics Meetup’ın bu ayki konusu; “eCommerce Analytics ” yani “e-Ticaretin Analitiği.”
E-Ticaret Analitiği etkinliğinde e-ticaret sitetelerinin ; Performans ölçümleme stratejilerini nasıl şekillendirmesi gerektiği, Google Analytics üzerinde e-Ticaret Yöneticileri için mutlak göz önünde bulundurulması gereken raporlar ve önemli metrikler, e-ticaret siteleri için dönüşüm optimizasyonu uygulamaları alanında uzman isimlerle masaya yatırılacak.