7. Pharma Power Conference

Konferans / Pazarlama

21 Şubat 2013, Perşembe

08:00 - 17:15

Ücretli

Etkinlik Detayları

İlaç Dünyasının Buluşma Noktası

21 Şubat 2013, Sheraton İstanbul Maslak Hotel

Tüm ilaç dünyasını bir araya getiren, sektörün ve sektör çalışanlarının gelişimine ve ilerlemesine önemli katkılar sağlayan Pharma Power Conference, sizlerden aldığı destekle 6 yılını geride bıraktı. ikinci 5 yıllık evresinde bulunan konferansımız, kapsamlı içeriği, bilgilendirirken eğlendiren yapısı ve farklı etkinlikleri ile her yıl daha büyük katılımlarla gerçekleşiyor.

Pharma Power Conference’da önemli ilaç şirketlerinin yönetim kurulu başkanları, CEO'ları, genel müdürleri ile diğer yöneticiler ve otoritelerden oluşan seçkin konuşmacılar bilgi ve deneyimlerini sizlerle paylaşıyor. Yönetim, liderlik, pazarlama, satış ve kişisel gelişim alanlarından özenle şeçilmiş konular ve uygulamalar, ilaç dünyasında kalıcı izler bırakmanın yollarını gösteriyor.

Pharma Power Conference, yeni konu ve konuşmacılarıyla sizlere sunduğu eşsiz deneyimlerin yanı sıra, ilaç dünyası profesyonellerinden oluşan konferans katılımcılarıyla bir araya gelme ve bağlantılarınıza güçlendirme imkanını da sağlıyor.

21 Şubat 2013’de, Marketing Power Conference’nda görüşmek dileğiyle…

 

(08:00-08:25)      Kayıt

 

(08:30-08:45)      Pharma Power Başlıyor / Açılış – Ödül Töreni

-       Coşkun Çoroğlu / Konferans Başkanı

-       Nezih Barut / Abdi İbrahim Yönetim Kurulu Başkanı

(08:45-09:15)      2020 Yılında İlaç Dünyası Nasıl Olacak? Sektörün 2020 Vizyonu

-       Dr. Emin Fadıllıoğlu / GlaxoSmithKline Türkiye Genel Müdürü

(09:15-10:05)      Sektördeki Global Durum, Türkiye’deki Gelişmeler ve 2013 yılı Öngörüleri

-       Prof. Dr. Erdal Akalın (Oturum Başkanı)

-       Dr. Erhan Baş / Bilim İlaç Genel Müdürü

-       Elçin Ergün / Merck Serono Ortadoğu, Afrika, Türkiye, Orta Asya, Rusya ve Kafkaslar Bölge Başkanı

-       Olivier Guillaume /  Sanofi Aventis Ülke Başkanı

(10:05-10:40)      Kahve Arası (Networking Coffee)

(10:40-11:10)      İlaç Dünyasında Yaşanan Hızlı Değişimlere Uyum Sağlama ve Başarılı Bir Kariyer Tasarlama

-       Prof.Dr. Acar Baltaş / Psikolog-Yazar (“Stres ve Başa Çıkma Yolları”, “Üstün Başarı”, “Bedenin Dili”, “Ekip Çalışması”, “Liderlik Hayalini Yorganına Göre Uzat” ve “Türk Kültüründe Yönetmek” Kitaplarının Yazarı)

(11:10-12:00)      İlaç Dünyasında Başarılı Yöneticilik ve Liderlik / Etkili Yönetim Uygulamaları

-       Bülent Şenver (Oturum Başkanı) / Türk Lider Merkezi Kurucu Başkanı

-       Dr.Mete Hüsemoğlu /Abbott Türkiye Genel Müdürü

-       Kadir Tepebaşı / Lilly Türkiye Genel Müdürü

-       Dr.Olcay Gündüz / Münir Şahin İlaç Sanayi ve Betasan Medikal Bant Sanayi İcra Kurulu Başkanı

(12:00-13:20)      Öğle Yemeği 

(13:20-14:05)      Müşteri Odaklı Ürün ve Marka Yönetimi Stratejileri ve Uygulamaları

-       Prof. Dr. Serdar Pirtini (Oturum Başkanı) / Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme Bölümü Öğretim Üyesi 

-       Dr. Kamil Levent Arslan / Janssen Satış-Pazarlama Direktörü

-       Oğuz Mülazımoğlu / Bayer İlaç Bölümü, Satış Bölüm Direktörü

-       Rana Şengil / İbrahim Ethem Ulagay Pazarlama Müdürü

(14:05-14:25)      Kahve Arası (Networking Coffee)

(14:25-15:00)      İlaç Sektöründe Yeni İş Modelleri / Yenilikçi Ticari Model Uygulamaları

-       İskender Eser (Oturum Başkanı) / Mill Eğitim ve Danışmanlık Kurucu – Pazarlama Eğitimcisi

-       Doğan Varinlioğlu / Deva Holding Satış-Pazarlama ve Ticaret Genel Müdür Yardımcısı

-       Kemal Erkal / Satış ve Pazarlama Profesyonel Yöneticisi

-       Gökhan Salmanoğlu / Pfizer Türkiye Neo Business Koordinatörü

(15:00-15:35)      İlaç Sektöründe Etkili İletişim Stratejileri ve Uygulamaları

-       Beril Koparal Ayanoğlu / Ogilvy Healthworld Türkiye Genel Müdürü

-       Ahmet Kırım / Clinic İletişim Ajans Başkanı

-       Haluk Dülger / Cortex İletişim Ajans Başkanı

(15:35-16:05)      Kahve Arası(Networking Coffee)

(16:05-16:40)      Yeni Çağın Pazarlama Anlayışı Pazarlama 3.0: Pazarlama 3.0, İlaç Sektöründe Nasıl Ele Alınmalı ve Uygulanmalıdır?

-       Hakan Okay (Oturum Başkanı) / “İyi Satıcı Olmak” ve “İyi Pazarlamacı Olmak” Adlı Kitapların Yazarı, Satış ve Pazarlama Eğitmeni

-       Okan Öncel / Abdi İbrahim İlaç Pazarlama&Satış Genel Müdürü

-       Serkan Barış /AstraZeneca Türkiye Pazarlama Direktörü

-       Seda Atıcı/ Boehringer Ingelheim Türkiye Pazarlama Müdürü

(16:40-17:15)      Sektördeki İleri Satış Teknikleri ve Uygulamaları

-       Hakan Ömer Gider (Oturum Başkanı) / “Satışçının Antreman Notları” ve “Satış Bir Çocuk Oyunudur” Adlı Kitapların Yazarı ve Satış Eğitmeni

-       Sevilay Özdemir / Novartis Merkezi Sinir Sistemi ve MS Ürünleri Bölüm Direktörü

-       Meral Dokur / Actavis Satış ve Pazarlama Müdürü

-       Oğuzhan Süral / Acıbadem Sağlık Grubu Saha Tanıtım Koordinatörü ve Acıbadem Üniversitesi Öğretim Görevlisi

(17:15)  Kapanış

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Sheraton İstanbul Maslak Hotel
İstanbul / Şişli / MASLAK
Büyükdere Cad. No: 233, Üç Yol Mevkii
Etkinlik Konuları
EDWORKS
Danışmanlık firması