11. Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı

Eğitim / Diğer

14 Ekim 2015, Çarşamba - 15 Ekim 2015, Perşembe

09:30 - 20:30

Ücretli

216 575 59 42

ceyhantasci@imiconferences.com.tr

Facebook

Twitter

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Sektörel iletişimi güçlendirmek ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç oluşturmak amacıyla hayata geçirilen Çağrı Merkezi Günleri sektör temsilcilerini buluşturmaya hazırlanıyor.

Çağrı Merkezi sektörünün ilk ve tek ödül töreninin yanı sıra, bini aşkın sektör temsilcisini aynı çatı altında buluşturan Çağrı Merkezi Günleri bu yıl 14 – 15 Ekim 2015 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenecek.

Çağrı Merkezi Konferansı, Türkiye’deki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve sektörel yenilikleri takip edebilmelerine olanak sunarken, eşzamanlı gerçekleşen  Çağrı Merkezi Fuarı 2 gün süresince ziyaretçilerine ev sahipliği yaparak  sektörel iletişimin en önemli adresi olmayı sürdürüyor.

Her yıl farklı bir ana temanın ele alındığı konferans bu yıl «Müşteri»  ana temasıyla, strateji, insan kaynakları, başarı öyküleri ve teknoloji başlıkları altında farklı oturumlara ev sahipliği yapacak.

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Haliç Kongre ve Kültür Merkezi
İstanbul / Beyoğlu / HALICIOĞLU
Sütlüce Mahallesi, Eski Karaağaç Caddesi
Etkinlik Konuları
Ali Dülgeroğlu
AssisTT Genel Müdürü
Guy Rapaport
EIS CTO (Girişim İstihbarat Çözümleri Teknolojiden Sorumlu Başkanı)
M. Serdar Kuzuloğlu
Yazar, Teknoloji Uzmanı
Peter Massey
Direktör, Budd UK
Tim Moruzzi
Direktör, BSc Müşteri İletişim Yönetimi
Yelda İpekli
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetim Uzmanı