23 Şubat 2019, Cumartesi
13:00 - 17:00
Ücretli
0 212 232 87 49
“Hikaye anlatımı, fikirlerinizi dünyaya yaymanın en güçlü yoludur.” — Robert McKee
Don Quijote neden ölümsüzdür? Odysseia destanı ve Frankenstein neden hâlâ konuşuluyor? Netflix dizilerini neden soluksuz izliyoruz? Ya dilinizden düşmeyen reklam repliklerine ne demeli? Cevabı basit: Hikayeleri seviyoruz.
Büyük toplulukları ikna eden, hatırlanan, etki uyandıran insanların ve markaların hepsi hikaye anlatıyor. Çünkü fikirleri dünyaya yaymanın yolu hikaye anlatmaktan geçiyor.
Türkiye’nin ilk hikayeleştirme ajansı OtherWorkers kurucu ortakları Yeşim Gürsucu ve Ömer Kaçar’ın eğitmen olarak yer alacağı Reklamda Yaratıcı Fikir ve Hikayeleştirme Atölyesi; yaratıcı fikir üretmenin ve mesajınızı, fikrinizi, işinizi hikayelerle anlatmanın yollarını uygulamalı olarak öğretecek. Atölye sonunda katılım belgesi de verilecek.
Atölyede Hangi Konular Anlatılacak?
- Marka İletişiminde Hikayeleştirme
- Yaratıcılık ve Hikaye Anlatımı
- İyi Bir Hikayenin Yapısı
- Yaratıcı Fikrin Ortaya Çıkışı
- Reklamda İletiler ve Göstergeler
- Narrative: Anlatı Kuramı
- Nesnel Gerçeklik ve Kurmaca Gerçeklik İlişkisi
- Transmedya Hikaye Anlatımı
- Verilerin Hikayeleştirilmesi
- Hikaye Odaklı İçerik Üretmenin Yolları
Atölye Kimler İçin Uygun?
- Reklam ve metin yazarlığı alanında kendini geliştirmek isteyenler
- Profesyonel ve gündelik yaşamda hikayeleştirmeyi kullanmak isteyenler
- Hikayeleştirme yöntemiyle etkileyici metinler yazmak isteyenler
- Blog, sosyal medya ve YouTube içeriği üretenler
- Kendi girişimini, ürün ve hizmetlerini etkili bir şekilde tanıtmak isteyenler
- Reklam ajanslarında ve diğer yaratıcı sektörlerde çalışanlar
- Müfredatın dışına çıkmak isteyen öğrenciler
Eğitmenler:
Yeşim Gürsucu, Ömer Kaçar
Tarih ve Yer:
23 Şubat Cumartesi / 13.00-17.00
Workinton Maçka-Nişantaşı (Vişnezade Mah. Süleyman Seba Cad. No:79 Beşiktaş/İstanbul)
Facebook Etkinlik Sayfası: