Neuro Selling Training (Duyusal Satış Eğitimi)

Eğitim / Pazarlama

1 Ağustos 2015, Cumartesi - 22 Ağustos 2015, Cumartesi

10:00 - 17:00

Ücretli

0 212 347 97 21

info@academyneuro.com

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

NÖROBİLİM VE PAZARLAMA DÜNYASININ İŞBİRLİĞİ SİZE NE KAZANDIRACAK?

Hedef kitle üzerindeki konumlandırma stratejimizi ve mesajlarımızın içeriğini “Güvenlik, Sosyalleşme, Başarı ve Keşif” gibi motifleri temel alarak oluştururuz. Beynimizdeki düşünme ve algı süreci bilinç düzeyine çıkartılmadan önce bilinçaltında şekillendiği için kararlarımızın %95 i duygu temellidir.Bu nedenle ilgili motiflerin duygusal beyne ulaşabilecek şekilde mesajların içine yerleştirilmesi büyük önem kazanır. Burada başarının ölçüsü “mesajın bir bütünlük taşıması” ve mümkün olduğunca fazla duyumuzu tatmin etmesi, yani markanın vermek istediği mesaj ile eşdeğer bir görüntü sergilemesidir. Markanın genetik kodlamasında ortaya çıkabilecek en küçük bir hata müşteriler tarafından bilinçaltı seviyede anında algılanır ve iletişimin zarar görmesine neden olur. Bu nedenle, tüm detaylar en ince ayrıntısına kadar hesaplanmalı ve müşterilerin duygusal beyinlerini meşgul edebilecek tüm kusurlar giderilmelidir. Bir marka veya bir birey olarak ne kadar tutarlılık gösterirsek bu filtreler bizim için o kadar geçirgen olur. Ancak bu sayede bilinçaltındaki algı filtrelerini geçebilir ve güven yaratarak müşterilerimizi satın almaya teşvik edebiliriz. İş dünyasının Nörobilim ile yaptığı bu işbirliği satış, pazarlama ve iletişim gibi alanlarda çığır açmaya devam ediyor.

NEUROMARKETING & NEUROSELLING TRAINING (DUYUSAL SATIŞ VE PAZARLAMA EĞİTİMİ)

  • Satın almaya nasıl karar veriyoruz? Bizi yönlendiren güdüler nelerdir?
  • Müşterimiz ne duymak, ne görmek istiyor? Onların beyinlerindeki satın alma düğmesine nasıl ulaşırız?
  • Tüketici davranışlarında satın alma kararını etkileyen “bilinçdışı faktörler” nelerdir?
  • “Marka konumlandırma” çalışmalarında nöropazarlama araştırmalarından nasıl faydalanılıyor?
  • Algısal filtrelerin aşılabilmesi “uyumun yakalanmasına ve güvenin tesis edilmesine” bağlıdır. Peki, satışçılar bunu nasıl başaracak?
  • Satışçılar mesajlarını müşterilerinin zihnindeki “gerçek karar verici” kısma en etkili, en hızlı ve en kalıcı şekilde nasıl iletirler?
  • İknanın psikolojisi esas alındığında karşımızdakinin ilgisini, sempatisini ve güvenini kazanmamıza yardımcı olacak araçlar nelerdir?
  • Satış sunumu sırasında müşterimizin ilgisini nasıl canlı tutabilir ve her zaman hatırlanabilir sunumlar yapabiliriz?
  • Bilinçaltında onu satın alma yönünde harekete geçirecek tanımlamalar nelerdir?
  • Müşterimizin bizimle tekrar çalışmasını ve bize referans müşteriler getirmesini nasıl sağlarız?
  • EN DEĞERLİ İŞ YATIRIMINIZ…

    Rekabetin çok sert yaşandığı iş dünyasında sizi rakiplerinizden ayıracak “ÇOK DEĞERLİ BİR YATIRIM” yapıyorsunuz. Kazandığınız “ÖZGÜVEN ve BECERİLER” profesyonel iş hayatında başarıya ulaşmak için en önemli araçlarınız olacak…

    Bu programda, rekabetin çok sert yaşandığı bir dönemde hayatta kalabilmek için “yeni pazarlar keşfetmenin yollarını” ve “bilinçaltına tesir ederek müşterilere sürekli satış yapmanızı sağlayacak tekniklerin” neler olduğunu öğreneceksiniz.

    Eğitim Tarihi ve Yeri     : 01 Ağustos - 08  Ağustos - 15 Ağustos - 22 Ağustos 2015 / 10:00 – 17:00 / Academy Neuro

          Yatırımınızın Karşılığı       : 1960.TL + KDV / Katılımcı

– – – – –

Bu yatırım fırsatını kaçırmayın..

http://academyneuro.com/

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Academy Neuro
İstanbul / Şişli / MECİDİYEKÖY
Gülbahar Mah. Avni Dilligil Sok. Çelik İş Merk. A Blok K:3 D:14
Mert Aydıner
Neuromarketing / Neuroselling Trainer