MEB Onaylı Eğiticinin Eğitimi

Eğitim / Kariyer

5 Kasım 2016, Cumartesi - 20 Kasım 2016, Pazar

09:30 - 17:00

Ücretli

0 532 308 78 18

egitim@atomikegitim.com

Facebook

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

MEB onaylı eğiticinin eğitimi program süresi 45 saat 
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
SERTİFİKA
Sınavı başarı ile tamamlayan katılımcılar;
Milli Eğitim Bakanlığı onaylı “Eğiticinin Eğitimi Sertifikası’nı” almaya hak kazanacaktır.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Eğitim programı sonunda katılımcılar;
* Yetişkin eğitiminin temel özelliklerini kavrayacak, 
* Eğitim sürecini planlayıp uygulayabilecek,
* Kurum içinde etkili iletişim kurabilecek, 
* Etkili sunum tekniklerini kavrayacak,
* Yapılan eğitimin etkililiği ve verimliliği hakkında geri bildirim sağlayacak,
* Zor katılımcıları yönetebilecek, 
* Etkin bir eğitim programı için görsel ve işitsel materyaller geliştirecek, 
* Katılımcıların öğrenme stillerine uygun öğretim yöntem ve tekniklerini kullanabilecek, 
* Yapılan eğitimi uygun ölçme araç ve yöntemleri ile değerlendirecek,
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
EĞİTİME KİMLER KATILMALI
- İSG mevzuatına göre “Eğiticilerin Eğitimi” sertifikasına sahip olmak isteyenler ve İş Sağlığı ve Güvenliği Sertifika Programlarında eğitici olmak isteyenler,
- Topluluk önünde sunum yapan, eğitim veren bireylerden işini daha profesyonel yapmak isteyenler,
- Uzun yıllar eğitimci olmasına rağmen yeniliklere ve değişimlere ayak uydurmak isteyenler,
- Çalıştığı kurumlarda, kurum içi eğitimi görevini yüklenecek kişiler,
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
SINIRLI KONTENJANI OLAN PROGRAMA ÖN KAYIT İÇİN
http://atomikegitim.com/on_kayit.html
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
İLETİŞİM: ATOMİK EĞİTİM
0 532 3087818
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
EĞİTİM İÇERİĞİ
Nasıl Öğreniyoruz?
Başlıca öğrenme kuramları
Bilgiyi İşleme Modeli
Grup Çalışması – Uygulama
Öğretim İlkeleri
Öğretim Stratejileri
Öğrenme Hedefleri
Grup çalışması – Uygulama
Yetişkin Eğitiminin Özellikleri
Öğretimde Bireysel Farklılıklar
Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler
Öğrenmede Bireysel Farklılıklar
Yetişkin Eğitiminde Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Grup Çalışması – Uygulama
Öğrenme Stilleri
Öğrenme Stratejileri
Öğrenme Düzeyleri
Öğrenme Yolları
Bilgiyi İşleme Süreci
Grup Çalışması – Uygulama
Eğitim İhtiyaç Analizi
Eğitim Programının Öğeleri
Beklentilere Uygun Eğitim Hazırlamak
Grup Çalışması – Uygulama
Program ve Tasarım
İçerik Seçimi
Sürecin Katılımcılara Göre Planlanması
Grup Çalışması – Uygulama
Eğitim Ortamı
Eğitim Yöntemine Göre Oturma Düzeni Oluşturma
Bir Eğitim Ünitesinin Planlanması
Eğitim İçin Gerekli Ekipmanların Hazırlanması
Hazırlık Kontrolleri Listesinin Oluşturulması
Eğitim Notlarının Hazırlanması
Grup Çalışması – Uygulama
Uygulama Zamanlarının Seçilmesi
Yaşamla Bağlantıların Sunulması
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar
Grup Çalışması – Uygulama
Etkili Sunumun Amacı ve Önemi
Eğitimcinin Rolü
Grup Çalışması – Uygulama
Katılımcı Psikolojisi ve Önemi
Katılımcılarla Sözlü ve Sözsüz İletişim
Topluluk Önünde Konuşma
Katılımı Sağlayan ve İlgiyi Artıran Yöntemler
Eğitimde İlgi Yaratma-Buzkırıcılar
Yeni Eğitim Anlayışı: Eğlenerek Öğrenmek
Eğitimde Oyunların Öğrenmeye Etkisi
Grup çalışması – Uygulama
Etkili Sunum Aşamaları
Grup Çalışması – Uygulama
Sunum Öncesi Yapılması Gerekenler
Grup Çalışması – Uygulama
Sunum Sırasında Yapılması Gerekenler
Sunum Sonrasında Yapılması Gerekenler
Katılımcı Tepkilerini İzleme
Grup Çalışması – Uygulama
Sunumlarda Yapılması/Yapılmaması Gerekenler
Sunum Konusu ve Ana Başlıkların Görsel-İşitsel Araçlar/Teknoloji ile Desteklenmesi (Power
Point)
Power Point Slaytların Amaç ve İçerik Doğrultusunda Düzenlenmesi
Slaytların Yazılımı
Slaytlarda Renk Seçimi ve Hareket Olanakları
Ses ya da Müziğin Seçimi
Grup Çalışması – Uygulama
Eğitimde Geri Bildirimin Önemi
Soru Sorma Teknikleri
Soruların Yazımında Dikkat Edilecek Hususlar
Soru Düzeyleri
İyiye ve Kötüye Örnek Soru Örnekleri
Yanıtların Alınması
Katılımcıların Soruları
Grup Çalışması – Uygulama
Ölçme ve Değerlendirme İle İlgili Temel Kavramlar
Değerlendirme
Eğitim-Öğretimde Ölçme ve Değerlendirmenin Yeri
Grup Çalışması – Uygulama
İyi Bir Ölçme Aracının Sahip Olması Gereken Nitelikler
Grup çalışması – Uygulama
Eğitimde Kullanılan Ölçme Araçları
Değerlendirme ve Not Verme
Değerlendirme ve Not Verme Sürecinde Kullanılan Temel İstatistikler
Grup Çalışması – Uygulama
Sunum yapma
Sunumların değerlendirilmesi
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
ÜCRET: 
450 TL+KDV .
Ön kayıt ücreti= 100 TL.
Program başlangıcında= 250 TL.
Kalanı sertifika tesliminde alınır.

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Atomik Eğitim Toplantı Salonları
Bursa / Mudanya
KONAK MAH. GÖL SOKAK NO:4/8 İPÇİ KONAK OFİS NİLÜFER/BURSA
Etkinlik Konuları
İlknur HAN
ISO yönetim sistemleri, ISO/TS 16949, üretim planlama ve stok kontrol