İleri Derece Satınalma Yönetimi ve Tedarikçi Zinciri Yönetimi Eğitimi

Eğitim / Kariyer

3 Ekim 2015, Cumartesi - 4 Ekim 2015, Pazar

10:00 - 17:00

Ücretli

0 224 251 03 04 / 0 532 308 78 18

egitim@atomikegitim.com

Facebook

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Günümüzün değişen ve gelişen müşteri isteklerinin en etkin ve verimli şekilde karşılanabilmesi amacıyla, tedarik, üretim ve dağıtım sistemlerinin entegrasyonu gerekmektedir. Bu bağlamda lojistik yöneticilerinin başlıca hedefleri etkin bir tedarik zinciri sistemi kurarak kaynakları en etken bir biçimde kullanmak, verimliliği artırmak, maliyetleri azaltmak, planlı, hızlı ve esnek bir tedarik, üretim ve dağıtımı gerçekleştirmektir. Bu amaçla değişik yöntem, sistem ve teknolojilerden faydalanılmaktadır. Bu eğitimin amacı, başarılı ve etkin bir tedarik zinciri yönetimi sağlamak için gerekli temel konuları, yeni yaklaşımları tanıtmak, İleri Satınalma Tekniklerini kullanarak, Satınalma, Tedarikçi ve Stok Yönetimi süre...çlerinin etkin şekilde yönetilmesini sağlamak. Maliyetleri düşürerek, verimliliği ve karlılığı artırmaktır.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
İLETİŞİM: ATOMİK EĞİTİM
0 224 2510304
0 532 3087818
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
"SERTİFİKA NUMARASINA SAHİP, HOLOGRAMLI
ve ISLAK İMZALI" 2 SERTİFİKA
- Eğitime katılım zorunludur, katılım olmaksızın sertifika verilmeyecektir.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

ÜCRET: KDV DAHİL 590 TL.
Ön kayıt sonrasında ücretin yarısı peşin alınır. Kalanı eğitim sonrası sertifika teslimi ile alınır.
Toplam program süresi 2 gün
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
SINIRLI KONTENJANI OLAN PROGRAMA ÖN KAYIT İÇİN
http://atomikegitim.com/on_kayit.html
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Satınalma nedir ?
Satınalma departmanında görev tanımları…
Satınalma personeli, Satınalma Şefi, Satınalma Müdürü ( Sorumlusu )
Satınalmada diğer departmanlarla olan ilişkiler…
Türkçe ve Beden Dili
Günümüzde satınalmayı nasıl yapıyoruz..?
Satınalma Planlaması ( Merkez, Yerel ve Karma satınalma )
Satınalmada Stratejik Planlama
Satınalma için çeşitli örgüt şemaları
Satınalma Sisteminin Kurgusu
Satıcı ve Satın alınan malzemelerin tanımlanması
Satınalma Raporları Nelerdir? Nasıl Oluşturulurlar?
Satınalmada Pazarlık nasıl yapılır
Satınalmada Satınalma Satıcı karşılıklı görüşme Süreci
Dinleme, Doğru Sorular Yöneltme, Satıcıya Sorulacak Doğru Sorular, Nasıl İnsan Sarrafı Oluruz?
Satınalma Satıcı karşılıklı görüşme kavramı
Satınalma Satıcı karşılıklı görüşme Planlaması
Satınalma Satıcı karşılıklı görüşmede Basarı ve Başarısızlık Faktörleri
Satınalma Satıcı karşılıklı görüşmeye Hazırlanma
Satınalma Satıcı karşılıklı görüşmede Etkin iletişim
Satınalma Satıcı karşılıklı görüşmede güven sağlamak,
Satınalmada rekabet, etkileşim ve satmak için satınalma
Satınalmada fiyat/fayda / maliyet ilişkilendirilmesi
Satınalmada Yaşanan Yapısal ve İşlevsel Sorunlar (Vaka/case study üzerinden tartışmalar)
Satinalma Yonetici ve Calisanlarinin Performans ölçümü ve Yonetimi
Sistematik satınalma ve Teknikleri
Çağdaş ve rantabl satınalma teknikleri
Satınalma Satıcı görüşmerinde, karşılıklı tatmin bağlılık
JIT / P ( Tam zamanında satınalma nasıl uygulanır )
Malzeme Ihtiyac Planlamasi (MRP)
Satınalma Siparişi - Giriş
Teslim Alma İşlemleri
Kabul Numunesi işlemleri
Kalite Kontrol kabulü
Depo Kabul İşlemleri
ABC (PARETO) Analizleri, Önemi, Uygulanmasır? Maliyet Tabanlı İş Planı
Bütçeleme. Satınalma Bütçesi Nasıl Hazırlanır? Takibi Nasıl Yapılır? Örnek İncelenmesi
Satınalma Faturalarının Analizi
E-Satınalma, B2B Nedir ?
Fiyat tanımlaması, YDİSDU
Fiyatlandırma ( Fiyat oluşturma prosesi )
Geleneksel satınalma ve maliyetleri
Hangi Şartlar Altında Strateji Çalışması Yapılmalıdır?
Hukuksal Açıdan dava örnekleri ile satınalmada hatalar
Karar Standardizasyonu Kavramı
Kazan kazan; kazan kaybet stratejisi
Piyasa Araştırması, rayiç bedel oluşturma
Piyasa Araştırması, Yeni ürün, Yeni tedarikçi, Değişen Fiyat
Sözleşme Hazırlama ve Yönetme (Örnekler) Kontrat Nasıl Yapılır, Hangi Noktalar Önemlidir
Stok nedir ? Elde bulundurma / Elde bulundurmama maliyetleri
Tedarik Zinciri Yönetimi Hangi Şartlar Altında Söz Konusudur?
Tedarik Zinciri Yönetiminin Felsefesi, Tek tedarikçi Çok Tedarikçi
Tedarikçi alıp satıcı ise kar hesaplamaları
Tedarikçi Değerlendirme Sisteminde dikkat edilmesi gereken parametreler
Tedarikçi ile çalışmaya devam etme ve eleme stratejileri
Tedarikçi ilişkilerinde devamlılık sürdürebilirlik
Tedarikçi İlişkilerinde kalite uygulaması ve yönetilmesi
Tedarikçi Risk Analizi Nasıl Yapılır? SWOT analizi
Tedarikçi Seçimi nasıl yapılır ve illişkiler nasıl Yönetilir (SRM)
Tedarikçi ve Taşeron farklılıkları
Tedarikçilerin önceliklere göre sınıflandırılması
Tedarikçinin yapısal eğirisi, Kapasitesi, fiyatı ve kar ilişkisi
Teklif Alma ve Değerlendirme
Ürün toplama esasına göre planlama
Yeni Satınalma Stratejileri Nasıl Geliştirilir?
Kalite yönetim sistemi incelemesi
7.4.1 Satınalma Prosesi
7.4.1.1 Yönetmeliklere Uyum
7.4.1.2 Tedarikçi Kalite Yönetim Sisteminin Geliştirilmesi
7.4.1.3 Müşteri Onaylı Kaynaklar
7.4.2 Satınalma Bilgisi
7.4.3 Satın Alınan Ürünün Doğrulanması
7.4.3.1 Girdi Ürün Kalitesi
7.4.3.2 Tedarikçilerin İzlenmesi
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
EĞİTİME KİMLER KATILMALI
Satış, Satınalma, Planlama ve Stok Kontrol, İş Geliştirme, Lojistik, Depo, Proje, Nakliye, Müşteri İlişkileri departmanlarında görev yapanlar, bu alanda kariyer hedefi olanlar
Tedarik Zincirinin her aşamasında görev yapanlar
Öğrenciler

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Nüans Toplantı Salonları
İstanbul / Kadıköy
Etkinlik Konuları